Gå til innhold

Hva gir dere som vitaminer 11 mnd gammel.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gitt d-dråper til nå, skal jeg fortsette med det eller er det noe annet man skal gi nå??

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt å gi tran eller d-vitamindråper videre. Vet ikke om man skal gi de ekstra vitamintilskudd utover det?

Skrevet

D-vitamin er det eneste vitaminet de skal ha tilskudd av. Faktisk kan man få for mye vitaminer også, og hvis man spiser allminnelig sunt, får man i seg de vitaminene man trenger (Bortsett fra D, her i vårt mørke nord).

Skrevet

Vi gir både Eye Q og Biovit hver dag. Så lenge man holder seg til anbefalt dosering er det ikke farlig.

Skrevet

TL er snaart 11 mnd, og får Eskimo Kids.

Tror ikke man må ha mere enn Dvit men vi synes det er greit med litt sånn omega3 og slike ting vi , ikke så flinke å spise fet fisk..

Skrevet

Ja, omega 3 er visst veldig viktig! Vi gir D-vitaminet gjennom tran, så jeg glemte å skrive det med omega 3 i farten... Forskere har forresten funnet ut at omega 3 har en veldig positiv effekt mht. AD/HD. Så det kan være greit BÅDE å ta tran og å spise feit fisk... Det er imidlertid ikke bra å få for mye D-vitamin, så det må en passe på. Hvis en tar bare en dagsdose tran (og da ikke tar annet tilskudd av D-vitamin i tillegg), tror jeg ikke det skal være mulig å få for mye D-vitamin, selv om en spiser mye feit fisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...