Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Jeg blir bare mer og mer plaget med luft i magen, og lurer på om andre har det slik?? Spesielt ille er det når jeg våkner om nettene, klarer nesten ikke å la være å prompe:( skikkelig lite lekkert:(
Jeenie Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 ja, jeg er også plaget... spesielt rett etter jeg har lagt meg... jeg bare lar det stå til så får sambo bare holde kjeft... tihi!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 hadde han bare gjor det, så;p men neida, her skal det stønnes og mobbes.. blir jo helt flau, jeg..
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 det må jo ut en plass! er helt naturlig dette, de fleste mannfolk fiser jo hele tiden. så nå må vi få lov å være gravid å naturlig også hehe. prøver å drikke mest mulig vann å spise fiberrik mat de sier det hjelper, men jeg har ikke merket forskjell.
**My little Miss drama and I** Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Hihi samme her, våkner på natta av at det dundrer fra meg! samboern sier heldigvis ingenting. noen ganger når jeg flirer å f.eks på sofan bare kommer det. han sier bare; feis du? Men det er naturlig så. men bruker aldrig å fise foran han ellers så. men han er så snill så;-). tror ikke så mye mat hjelper, ikke på meg iallefall;-) du er ikke alene!!!
☆Pacific sunset☆ Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Ja desverre.... masse luft Gjør vondt syns jeg for det er ikke alltid jeg får det ut!!! Det er godt min kjære sover godt og rett ved vindu hahahaha æsj! Ja veldig lite lekkert
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Er plaget med luft her også.Men jeg slipper den ut når jeg er hjemme atmed samboern..viss ikke får jeg sikkelig magesmerter.Slik er det bare,luften må ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå