Gå til innhold

Dere som skal begynne å trene (igjen)...

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å begynne på enten Sats eller Elixia nå ganske snart. Her i Asker har vi begge deler, så det er bare å velge og vrake :)

Det er noen år siden sist jeg trente på treningsstudio, men da var det på et sted som hadde barnevakt om dagen. De hadde til og med egne timer for nybakte mammaer hvor man også kunne ta med babyen inn i salen. Har prøvd å finne ut om det er tilsvarende tilbud på Sats eller Elixia, men finner ikke noe info om sånt på hjemmesidene deres. Noen som vet om sånt eksisterer og isåfall hvor? Og hvor gamle må babisene være før man kan benytte seg av en evt. barnevaktservice?

Fortsetter under...

niks, fant det ikke på nettet, men har i det siste blitt bombandert av plagsomme Elixia ansatte som selger medlemsskap på det nye senteret på kolbotn. Med min store mage på den tiden var de veldig opptatt av å forklare meg hvor flott det var for feite småbarnsmødre å være medlem!

Det var lurt, det gjør jeg! Må vente til han er 6 uker, da. Men det er jo ikke lenge til. Kan begynne fra 1. februar. I mellomtiden går jeg lange turer hver dag for å komme bittelitt i form fra et halvt år uten å få lov til å bedrive noe fysisk aktivitet. Men det vet vel du alt om... Blir tungpustet av den minste lille bakke nå. Temmelig ille ;)

Annonse

jepp...vet absolutt alt om det. jeg går også tur hver dag.merker at formkurven er temmelig bratt da...fra ingen form i det hele tatt. begynte med 15 minutters turer, men i dag gikk vi nesten 3 timer i greit tempo. herlig!!

jeg har aldri trent på sats, så jeg aner ikke hvordan det er der, men jeg stortrives på elixia!

Høres bra ut. Da kommer jeg til Elixia. Kjenner faktisk også en av instruktørene der. Dvs jeg så i Budstikka at hun fikk baby nå i november, så hun jobber vel neppe nå. Si ifra hvis du skal hilse på hesten din, så kan vi jo gå en tur sammen. Jeg og hesten er naboer, vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...