Susan*lillegutt og mini* Skrevet 5. januar 2007 #1 Del Skrevet 5. januar 2007 Vel,som dere vet har jo lillegutt vært plaget med ørebetennelse. Han fikk nå på onsdagen lagt inn dren i begge ørene,var hvis så mye væske og masse seigt gørr at det var nødvendig i begge. Så nå håper vi at det går rette veien for han hvertfall=) Med meg så går det vel kanskje ikke så bra,men allikavle bra..hvis dere skjønner=) Er i tipp topp form,men kanskje ikke i følge legene. Fikk svar på MR-undersøkelsen idag,som ble tatt 22.12-06, av øyet og bi hulene,og de fant ingenting der, PUH!!! fastlegen trodde kanskje det kunne være svulst..men skal tilbake til øre,nese,hals legen om ett par uker. Protein i urin min er gått ned,men ikke forsvunne helt (er vel noen som kaller det eggehvite...) Men nå har jeg sukker i urin da. Akkurat som med Simen,så å si på dette tidspunkte i svangerskapet fikk jeg sukker i urin,og måtte unngå sukker frem til fødseln så å si,for å ikke få svg.diabetes. Og livmorhalsen var blitt litt kortere sist jeg var på UL,og skal nå neste onsdag på ny,så får se hva han sier da..håper det holder seg stabilt,orker ikke mer "ta det med ro" nå,er f.. ikke så lett med en trassig unge som nekter å høre etter og ikke vil noen ting (hatt en liten uoverkommelse med Simen idag,hele dag!!) Har hvertfall lagt på meg litt mer enn med Simen,men håper det ikke fortsetter i dette tempoet...hehe.. Ellers er det vel ikke så mye å skrive hjem om (hehe) jeg er i fin form,og skjønner ikke hvordan legene kan finne ut alt det er ved bare en UL eller en urinprøve..jeg merker ingenting selv..stoler ikke på dem jeg..mmm..skeptisk!!! hehe,måtte bare ha litt humor og i dette kjedelige innlegge mitt =) Og attpå til,så sitter jeg her,helt alene,gubben er sammen med gudfaren til lillegutt og kjører vongtog (er jo jobben hans da,men skulle hjelpe han litt) og jeg har ikke COLA!!!!!! Og dere vet jo,når man er gravid og vil ha noe,så gjør man jo nesten hva som helst for å få det,men...jeg sitter her,mutterst alene uten cola!! ARG!!! Mange varme og solskinns klemmer fra oss =)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7663389-april-en-liten-oppdatering-fra-osstil-dere-som-vil-lese/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 7. januar 2007 #2 Del Skrevet 7. januar 2007 Håper det går bra med lille gutt nå da og att han blir kvitt de öreproblemene han har hatt. Og når det gjelder deg så går det nok bra til slutt skal du se. Det er utrolig hva disse legene kan finne ut av "ingen ting" hehe. Er så spennende å höre hvordan det går med dere mage damer, er jo litt misunnelig selv da, men har bestemt oss for å vennte. Lykke til med alt sammen og god bedring om jeg kan si det. Mange klemmer fra oss Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7663389-april-en-liten-oppdatering-fra-osstil-dere-som-vil-lese/#findComment-7685031 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå