Mamman til to herlige gutter Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 er spent på om ho har fått prinsessen sin nå :-)
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Ja, så på januar-sidene at hun fikk jenta si' i går )
Mamman til to herlige gutter Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 så kosli!!! da kan jeg ikke gjøre annet enn å gratulere så masse!!!!
rødhette* Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Hvis dere ser under den gamle twilight-tråden, så skrev ka-pingmannen innlegg der igår
selfangerkjerringa Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Heisann, så koselig å bli etterspurt Stemmer det - under "den siste twilighter" ligger en ganske jevn oppdatering av ka-pingfamiliens siste opplevelser - det gjør det også under en tråd på januarklubben. Men raskt og enkelt: etter mye fram og tilbake ang. innleggelse og mulig keisersnitt pga stort barn, og to dager med slitsomme maserier (de ville ikke sette igang pga størrelsen på barnet), startet fødselen av seg selv med et pang (dvs vannavgang) kl 15 igår. Derfra tok det nøyaktig tre timer å gå fra 3cm til full åpning! Begynte å prese kl 18, men en time senere ble det klart at hodet til knøttemor sto fast i bekkenet. Stor unge, stort hode... Vakum kunne ikke settes pga hun sto for høyt i bekkenet, så 1915 ble det klargjort for haste-keisersnitt, som startet 1935. ca 1955 var jenta vår ute Ka-ping-baby er 4845g og 52cm, hodeomkrets 38,5. Ikke ei lita tulle akkurat... ka-ping er ganske sliten etter å ha gjennomgått både fødsel og ks, men har det etter forholdene bra. Baby tar puppen bra - litt sår blir man jo, men så lenge ungen har rett teknikk og det kommer melk så er det bare å bite tenna sammen. Ka-pingmannen er en kjempeflott far (igjen), og ka-pingjenta på 2 1/2 er stolt storesøster
guttemamman:) Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Da gratulerer jeg ka-ping familien her:) Flott størelse på jenta ja.... Grattis alle tre...
*C83* fødte13/1 Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 Gratulerer så masse ka-ping og co!!! Da vant jeg fødselskonkurransen din, for jeg tippet 4.januar..)
selfangerkjerringa Skrevet 6. januar 2007 #11 Skrevet 6. januar 2007 Det stemmer, C83 Har bare ikke kommet så langt som å oppdatere den konkurransen enda... men det blir, det blir! Premie blir det også
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 6. januar 2007 #12 Skrevet 6. januar 2007 åå gratulerer så mye ka-ping!!!!! tenkte sånn på deg i dag tidlig og tenkte og skrive et inlegg og spørre etter deg så fort jeg kom meg på bim,men nå trenger jeg jo ikke det=) lykke til videre med jenta/jentene dine=)
*C83* fødte13/1 Skrevet 6. januar 2007 #13 Skrevet 6. januar 2007 Så gøy! ) Er jo ikke meninga å plage deg med no konkurranse-greier sånn rett etter fødsel, jeg bare kom på det.. Håper det går bra med dere alle, er SÅ klar for å få ut vårt lille troll og..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå