Gjest Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 jeg også i grunn. Lurte på om jeg skal gå og legge meg snart. Er jo i grunn ikke særlig trøtt da. Har ligget på sofaen i nesten 3 timer for å holde på svømmerene Hehe...
*Mysillen* Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2007 nei sitter her å bare later meg jeg...venter på at sambo skal komme hjem... så kanskje det blir noe på meg også i helga...hehe!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 komme på chatten da jenter=)
*Mysillen* Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2007 kommer meg ikke inn på chatten fra data her jeg
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 nommin så teit da:( komme på msn da?
*Mysillen* Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2007 en må innstallere java et eller annet for å komme inn på chatten...vil ikke innstallere ting på data her siden den ikke er min
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 Java er ikke farlig, det bør man egentlig ha, for mange nettbanker og sånn krever det!! Det går av seg sjøl, bare man trykker på sett i gang knappen!!! Det er helt trygt altså!! Lover!!
*Mysillen* Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. januar 2007 joda...vet det...har det på min data,men orker ikke sette meg på "kontoret"..hehe..men kan jo hende litt senere i kveld etter at min stedatter har tatt kvelden..
*Mysillen* Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2007 prøvde å innstallere det på data her...men ehh...data ville ikke :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå