glad_jenta Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 for å spise 1 års middagsglass??? å hvorfor isåfall?
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Jeg starta ca en halv mnd tidligere jeg, til min! Det er vel bare litt pga av det er større biter også at enkelte inneholder noe man anbefaler fra 1 år.
"singel" Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har så vidt bynt nå og gullet mitt blir 1 år i februar. Går veldig bra, men det er jo litt salt i de så jeg tar annen hver dag med 12 mnd og 8 mnd.
glad_jenta Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2007 ok,min sønn er snart 10 mnd. nå. å han spiser biter uten problemer.han liker en sort av 8 mnd. bare,kanskje jeg kan prøve 1 års glass innemellom.litt mere å velge mellom blir det da:) takker for svar:D
snuppelure 74 Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Hehehe pappan til amalie prøvde seg med 1 års glass i dag, er bare et par uker igjen, men hu spytta ut igjen , så han måtte pent bare varme 8 mnd spaghetti i stedet ja hahaha
glad_jenta Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2007 hehehe... jaja jeg må no bare prøve.kan ikke spise hipp nudler resten av livet:P
Beama Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Hun var 10 mnd når hun innimellom fikk 1 års glass.. hun liker de bedre enn 8 mnd. glassene... Nå er hun snart 11 måneder og får stort sett bare 1 års glass eller vår middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå