Annie Bailey Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Har en vanlig brio duo vogn og sittedelen i den begynner å bli for trang og trenger noe som er større.. Det betyr vel en liggelengde på mer enn 1 meter eller noe slikt??? Noen forslag?
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Det tror jeg skal godt gjøres :-) Jeg vet noen av joggevognene har veldig lang rygg, men noen av de kan du ikke legge ryggen helt ned. Skal vogna brukes som sovevogn er det lurt om ryggen kan legges helt ned. "vanligvis" er vel ikke sittedelen på en sportsvogn med enn 90cm totalt.
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 emmaljunga sine på 90cm..er det lengste du vil komme..
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Handycare har joggevogner som er laaaaaange i seteryggen, men som sagt, jeg vet ikke om de kan legges helt ned. Hadycare.no har bilder og beskrivelser. Vognene er laget også for handicappede og jeg vet du hvertfall får vogner på 1,10 meter total lengde fra fot til hode. Jeg har jobbet med barn som har slike vogner. De er knallgode å trille og kommer frem over alt. Digre hjul som tåler en tur i skogen over stokker og steiner.
3 *guttemamma Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Er ikke sportsvognene til Simo rundt 100-105 cm tro? Synes jeg har hørt det, men nettsidene til simo er helt håpløse for tiden. Ville ha sjekket det. Simo er jo kjent for romslige stødige vogner med god kvalitet. Har selv hatt simo kombi til alle mine tre og er kjempeførnøyd. De har brukt sportsdelen som liggevogn til de var tre år. mener at sportsvognene er større og så er de også mye lettere enn kombien De kan du få både med lufthjul og med harde hjul etter ønske.
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 simo sportsvogn...lengere rygg og liggelengde er vanskelig å finne:)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 Simo sp.vogn e vel den lengste.. har brukt en te min 3 åring og han e lang..
LegallyBlond Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Simo Champion har en liggelengde på 104cm. Er en dansk vogn som heter Trille eller noe...det merket selges i noen butikker i norge og de har en sportsvogn/trille med liggelengde på 102 eller 105 cm. Ellers har phil & teds e3 laaang rygg og full liggestilling, men ikke regulerbart fotbrett. One tree hill urban jungle har lang rygg, men ikke full liggestilling og ikke justerbart fotbrett. Begge disse har tre hjul.
LegallyBlond Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 Link til den danske vognen: http://www.babytrold.dk/ Her finner du oversikt over norske forhandlere også
hagbart Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 TFK sine vogner er store i sittedelen. Både brede og lange.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 Vil absolutt anbefale deg TFK Joggster Twist. Tror at det er den største som finnes og rimelig kul er den også!!! Verdens kuleste og beste vogn!!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #12 Skrevet 9. januar 2007 I Danmark er det vanlig å bruke bagvogn opp til 3 års alderen. Sjekk f.eks www.babysam.dk eller www.babyvest.dk for å sjekke vogner. Prisene er og billigere. Mener der bl.a. er utgaver av Simo som ikke selgers i Norge, som har større bag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå