Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Min datter på 12 mnd har aldrig prøvd å tegne. På tide nå? Tegneblyanter, eller tegnekritt?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har aldri forsøkt det hjemme med henne, hun er nå 14 mnd. Men i barnehagen har de drevet med fingermaling osv en god stund nå! Vi fikk nån kjempefine bilder i julegave Det er jo bare å la henne forsøke. Enten så liker hun det eller så liker hun det ikke. Tror det er enklest for dem med fargestifter/kritt for de setter mer farge og man trenger ikke holde blyanten rett mot papiret. Tegneblyanter er dessuten veldig lett å knekke!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Gutten min fingermalte bilde til pappaen sin da han var 11 mnd - det var kjempegøy! Nå er han straks 13 mnd, og han har heller aldri tegnet... Har ikke noe hastverk det da! Men dersom du har lyst til å prøve med datteren din, så er det jo ikke noe galt i det! Tror fargekritt er det letteste for så små barn.
Ella i farta Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 sønnen min på 16 mnd tegner...svigermor som kjøpte til han, hadde nok ikke gjort det enda selv. tegner og maler i bhg fra han var 1 år. vi har sånne firkanter fra helios...de er gode å holde i og helt naturlige ingredienser. er så genialt med de at de farger alle veier. Ville kjøpt noe som ikke brekker og som er egnet til barna på den alderen
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 kjøp en sån tavle der pennen henger fast, sån som det går an og viske ut hva de tegner ved og dra på knotten, håper dere kjønner.. husker ikke hva de heter.. det står fra 3 år på dem, fungerer kjempe fint hos oss. har jente 15 mån..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå