Gå til innhold

Jaja... Da kommer jeg inn til dere.

Anbefalte innlegg

Ikke vondt ment, men jeg hadde ikke trodd det egentlig.

Har en gutt på 2 år som jeg ble gravid med i 2.pp, så jeg trodde jo jeg var superfruktbar. Men neida...¨

Har vært på innvendig GU i dag. Fikk beskjed om at jeg mest sannsynlig har hormonforstyrrelser og hadde sjelden el.

Fikk pergotime-kur som jeg skal begynne på i dag, så da får tiden vise om det hjelper.

Noen som vet hvor lenge det er til jeg kan forvente el?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7663138-jaja-da-kommer-jeg-inn-til-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Renate , og velkommen hit. Håper oppholdet blir superkort og fruktbart. Du er jo kjempeheldig som har klart det en gang, det blir nok snart din tur igjen. Ang. spørsmålet ditt er det litt vanskelig å svare på, jeg har prøvd pergo for å få litt "kick-start" på EL, men uten resultat. Merket ikke noen store forskyvninger i når EL kom, så dette er nok ganske individuelt har jeg skjønt.

Lykke til med kur og håper på positivt resultat for dere :)

Lykke til HI=)

Du skal se det ordner seg... Heldig som har klart å få en:)))

Vi klarer å bli gravid, men spiren vil aldri fulleføre tiden sin inni meg.. ://

Håper det ordner seg for alle her inne. Lykke til jenter:)

Heisann, velkommen inn hit!

et er bra de har funnet grunnen til at du ikke har blitt gravid med nr 2 slik at du nå får hjelp. Du skal se du klarer det snart nå :-) Ei venninne av meg hadde samme problem, hun hadde ett barn fra før men fikk ikke nr 2. Det var noe med hormonene, og hun ble gravid etter en kur :-) xxxxxx masse for deg!

Åh, godt å høre!

Leser om flere som er blitt gravid med en gang på pergo og får forhåpningene opp. Litt for mye, kanskje...;o)

Men så leser jeg også om de som er på 4. kuren og fremdeles ikke er gravid, og da kommer jeg ned på jorden igjen..

Jeg er nå ihvertfall sluttet å blø nå. Har blødd i nøyaktig en mnd, fra 8. desember til 8. januar... Slitsomt og frustrerende!

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...