cocochin med to små Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Tenkte litt på denne vognen.. Jeg bor i byen i 3. etg uten heis - altså trenger jeg en vogn som er ganske lett å slå sammen, og lett og bære med seg opp trappene - og som er lett å manøvrere rundt i byen og på buss/trikk osv. Noen som har noen tips og erfaringer? Er så vanskelig når man aldri har kjøpt vogn før!
feb.baby! Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Vi har kjøpt teutonia S3 nå... men har ikke fått prøvd m barn enda da;) Den er utrolig lett å kjøre og svinge. Også lett å legge sammen syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Jeg er veldig fornøyd med min. Har ikke bært den opp så mange trapper, men vi bor i høy førsteetesje og må opp 6 trinn, og den er veldig lett å humpe med seg opp.... tror nesten det er enklere enn å legge den sammen og bære...
Luca Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Tja, jeg vet ikke helt om jeg hadde båret S3`en min opp 3 etasjer hver dag altså:-) Den er riktignok ikke så tung, men den er ikke egnet til å bære så mye syns jeg. Ellers er det en super vogn, deilig å trille, lun og fin til barnet, og fin å se på:-) Har en venninne med Bugaboo, har du vurdert denne? Har hatt den en del ganger ut og inn av bilen min, og den er jo veldig lett og hendig når den er klappet sammen. Har ikke erfraring med den, men veninna mi er ihvertfall helt frelst. Vet ikke hva det er med Bugaboo, men de som har den er jo nesten religiøse i forhold til den:-) Ellers så er vel OTH en lettere vogn, Easywalker likeså, men jeg personlig ville ikke hatt en av de som eneste vogn. Har lyst på en OTH selv nærmere vår/sommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå