Gå til innhold

Chicco brystpumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte brystpumpe på apotek 1 i dag til halv pris! 250 kr. Den heter Chicco og så helt grei ut. Noen med erfaring av denne pumpa? Følte jeg gjorde et godt kjøp siden jeg har sett andre pumper på andre steder der de er veldig dyre , men har jo ikke peiling...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heller ingen erfaring, men en venninde av meg som nettopp er ferdig med å amme sa at jeg burde styre unna chicco... Men det kan jo hende at den funker for deg! Lykke til!

Skrevet

Æsj da! Det lover jo ikke bra! Men har jo også hørt at det kan være ganske individuellt hva som funker for hvem.

Kanskje det var en god grunn til at det var på halv pris... :-/

Skrevet

Noen har problemer å få til manuelle brystpumper. at det kan ta en del forsøk før det funker ordentlig. (Synet av baby som dier får melken til å renne, det gjør det ikke synet av en pumpe ;)...)

Har ikke erfaring med Chicco sin brystpump, men Chicco ammeinnlegg har fått mye skryt, så de skal jeg kjøpe mer av. De selger alt Chicco utstyr til halv pris på Apotek 1 nå! De skal visst erstatte Chicco med Avent-produkter. Ble forklart at pga etter skifte til ny leverandør av Chicco til det norske markedet så har det vært masse problemer med lange leveringstider. Så Apotek 1 har valgt å satse på Avent istedet.

Skrevet

Har ingen direkte erfaring med denne men har prøvd noen andre manuelle pumper som ikke har vært bra...

Sverger nok til Avent igjen denne gangen, hadde masse glede av den med mine 3 første barn. Prisen er nok høyere men er vel verdt pengene. Sikkert en grunn til at apoteket byter ut chicco med avent.

Skrevet

Jeg har hatt Chico brystpumpe, Dr.Brown brystpumpe og Medela minielectric. Chicco og Dr. Brown er nøyaktig like, men har forskjellige flasker. Jeg var mest fornøyd med Chicco.

Mine pupper er vanskelige å pumpe! Den elektriske måtte jeg bare legge bort, fikk ut max 5 ml. En venninne låner den nå, og hos henne strømmer melka i både den og i Dr.Brown manuell...

Så som sagt, det er helt opp til puppen din hvilken pumpe som er bra for deg=)

Skrevet

Takk for svar! :-)

Får bare krysse fingrene for at den funker for meg da!

Er førstegangs og synes det er veldig pussig at jeg skal snart sitte å pumpe melk ut av puppene med en rar maskin snart!! hi hi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...