Gå til innhold

Melder meg inn her jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fylt 35 år, har to flotte unger, vært gjennom SA i uke 6,10, 17 og MA i uke 12 og nå sist i uke 16 i august.

Ønsker oss VELDIG tredjemann - og skal straks sette igang prøvingen igjen.

(Har fortsatt uregelmessig mens etter siste SA, og masse ekstra hormoner i kroppen, så venter en periode til før vi setter igang.)

Gleder og gruer meg til å sette igang igjen. Vet at det blir tøft!

Håper vi kan hjelpe hverandre frem til målet;.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit du tøffe jente!

Her støtter vi hverandre vet du. Lykke til!

Jeg har EL og håper at denne gangen skal vi lykkes - må bare få sparket mannen i gang! Hei og hopp i køya vi går!

Skrevet

Velkommen hit evigoptimist, så lei historie du hadde med deg da. Godt at du har to flotte barn, da vet du iallefall at det er mulig.

Ønsker deg et godt opphold her og lykke til.

Skrevet

Hei:))

Ville bare ønske deg velkommen hit på vår koselige side:))

Her er det mange av oss som har opplevd det meste,så her er det mange å dele følelsene med..

Å prøve er er berg og dalbane av følelser,så det er godt å ha noen å dele de med!!

Lykke til:))

Skrevet

Velkommen hit,og lykke til:)

Jeg har som deg mistet flere ganger iløpet av prøvetiden,og det er det fler her inne som har også,det er utrolig deilig å kunne snakke med noen som vet hva man går igjennom selv.

Her støtter alle alle uansett forhistorie og om man har barn fra før eller ikke,kjempekoselig gjeng.

klem

Skrevet

Takk for velkomsten jenter!

Det varmer og vite at dere finnes:-))

Klem

Skrevet

Velkommen til deg, evigoptimist :-) Høres ut som du har en tøff tid bak deg; det skal vist ikke altid være lett å få sitt ønske oppfylt. Jeg håper du snart lykkes igjen og at du da får bære frem ditt ønskede barn. Dessverre har mange av oss her erfaring med både SA og MA, men vi er veldig flinke å støtte hverandre og spesielt gjennom de tøffe dagene er det svært godt å ha noen å dele med - som forstår. Det er jo ikke akkurat noe man snakker med alle og enhver om, hverken prøvingen eller de sorger man møter i den forbindelse. LYKKE TIL :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...