Gjest Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Ja i dag var vi på ultralyd. Idar gledde seg så innmari, dere aner ikke. Men lykken ble kortvarig, lillegullet er død. Vi er helt knust nå, stakkars Emma hun gleda seg så innmari. Hun har grått i hele dag. Idar gråt da vi kjørte hjem, jeg hyla på sykehuset og omtrent hele veien hjem. Lille måtte ha dødd nettopp, for h*n var jo akkurat så stor som h*n skulle være. Skal møte fastende til utskrapning på mandag, selv om de regner med at den kommer ut i løpet av helgen. Huff. Jeg er i sjokk..
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Å NEI!så forferdelig trist!!! føler virkelig med deg! når man endlig får klaff skal noe slikt skje,meningsløst........ stor trøsteklem
csi80 Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 GRUSOMT !! sitter med tårer i øynene selv av å lese innlegget ditt.. Ord blir fattige... stor stor trøsteklem.... Livet er så urettferdig mange ganger...
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Neeei!!! Det var vondt å lese. Jeg føler masse med deg. Dette er ikke riktig... Ta godt vare på hverandre varm trøsteklem
Mazza** Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Uff det var kjempetrist da.....kan vel ikke akkuratt si noe som trøster nå...... trøsteklem
Susanna :)) Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Å nei! Det er ikke mulig! Jeg sitter her og er helt sjokkert.............føler med deg........... Gud, så forferdelig! Sender deg mange varme klemmer!
finetine Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Å dette var fryktelig trist!! Vet ikke hva jeg skal si Linda. Dere får ta så godt vare på hverandre som dere klarer, søke trøst hos hverandre........... Trøsteklem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Dette var forferdelig trist å lese.. Og jeg blir tom for ord.. Håper dere tar vare på hverandre ! Klem fra
elly belly Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 Åh, nå ble jeg helt med meg... Ord blir så fattige i en slik stund, men jeg sender mange tanker og føler med dere. Jeg har selv mistet og vet hvor vondt det er å ikke finne liv i magen på ultralyd... Men spesielt vanskelig må det jo være når alt tidligere har vært som det skulle. Har du merket noe som kunne tyde på at dette var i ferd med å skje eller har du hatt symptomer som vanlig? Trøsteklem fra
♥ivf m/prins♥ Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 Forferdelig trist å lese, Linda. Det hadde jeg ikke trodd skulle skje. Ikke etter den starten du hadde. Vet ikke helt hva jeg skal si til dette, vet bare så altfor godt hvordan det føles og hva du går igjennom. Tenker på deg. Sender deg en varm trøsteklem..
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Takk for det alle sammen.. Ingenting har vært uvanlig, har fremdeles de samme symptomene.. Sterkt! Huff.. Like ømme pupper, kvalm og har stillinger innimellom. det var vel ikke ment at jeg skulle bli mamma igjen alikevel. jeg er helt knekt nå.
Åleby Skrevet 5. januar 2007 #12 Skrevet 5. januar 2007 Så uendelig trist dette var. Jeg føler veldig med deg nå. Det er så forbanna urettferdig, jeg har ikke ord. Har jo opplevd akkurat det samme selv, og vet hvor vondt det er. Kom deg gjennom dette, sørg og gråt. Livet er vanskelig når sånt skjer, og det kan virke som om alt går på tverke. Prøv å snu tankene sakte men sikkert, og fokuser på at det sitter neste gang. Jeg vet det virker umulig, men prøv å unngå å se mørkt på alt. Lykke, lykke til videre, Linda. Jeg gråter en tåre for deg, nå. Mange klemmer
Marit 75 Skrevet 5. januar 2007 #13 Skrevet 5. januar 2007 Nei å nei. Sender deg en stor trøsteklem og vit at vi tenker på deg. Har opplevd dette selv så vet hvordan du har det Ord er fattig i en slik stund
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 6. januar 2007 #14 Skrevet 6. januar 2007 Verdens største trøsteklem sendes i din retning *klemmepå* Har sendt deg en mld i postkassen din! Klemmer fra
Snooopi Skrevet 6. januar 2007 #15 Skrevet 6. januar 2007 Jeg vet så alt for godt hva du nå skal igjennom... Det er uendelig trist og urettferdig! Sender deg mange varme klemmer i denne vanskelig stund...
FebruarBABYLOVEnrTO Skrevet 6. januar 2007 #16 Skrevet 6. januar 2007 Huff! Hvor forferdelig trist! Føler kjempemasse med dere!! Livet er veldig urettferdig av og til altså! Ta godt vare på hverandre! En stor trøsteklem ifra meg.
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 6. januar 2007 #17 Skrevet 6. januar 2007 å nei å nei...!!!!Dette va kjempetrist Linda!!!Føler virkelig med deg, livet er ikke lett, og fytti sååå urettferidg!!!! Har vært igjennom det samme selv, og det er jammen ikke lett. Jeg prøver å trøste meg med at når noe slik skjer, så er det noe galt med fosteret, og at det ikke ville vært levedyktig. Det er ikke lett å¨tenke slik nå, men det vil kanskje bli lettere etter hvert... Tenker på deg, og håper det går bedre etter hvert. Ta vare på hverandre! Stoot trøsteklem til deg
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. januar 2007 #18 Skrevet 6. januar 2007 Uff vennen.... dette er jo bare helt forjævlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er helt ordløs jeg..... det er lov å sørge nå og bruke tid sammen med familie... bruk tiden sammen og husk at vi er her inne for deg.. STOR TRØSTE KLEM FRA MEG....
Aguin Skrevet 6. januar 2007 #19 Skrevet 6. januar 2007 Så fryktlig trist. Stakkars dere. Forstår at dere er veldig lei dere nå. Forventningsfulle til å se lillegull, og så er alt over nesten før det har begynt.
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 6. januar 2007 #20 Skrevet 6. januar 2007 Så forferdelig trist Linda! Mista i sommer så vet hva du er igjennom nå. Det er skikkelig tøft. Dere får ta vare på hverandre. Godt å ha noen å dele sorgen med. Føler virkelig med deg nå. Stor trøsteklem fra
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 6. januar 2007 #21 Skrevet 6. januar 2007 Det var veldig trist å lese innlegget ditt! Jeg har aldri blitt gravid så jeg vet ikke hvor ille det føles, men jeg skjønner at det må være grusomt! Komme på UL og bare glede seg til å se den lille, og så blir det så ille... Virkeligheten endrer seg på så kort tid...Uff, jeg har heller ikke ord! Stor klem til deg!
Ann-ch. Skrevet 6. januar 2007 #22 Skrevet 6. januar 2007 Huff dette var jo ingen god nyhet Linda. Fryktelig tragisk. Hvet egentlig ikke helt hva jeg skal si. Håper at det går bra med deg og Idar,og ikke minst Emma. Stor trøsteklem fra-
RLDO Skrevet 7. januar 2007 #23 Skrevet 7. januar 2007 Huff så tist. Får helt tårer i øynene jeg. Tenker masse på deg. Stor klem
Mazza** Skrevet 7. januar 2007 #24 Skrevet 7. januar 2007 uff det var kjempetrist å lese altså.....klarer ikke engang å fatte hvor kjipt det er å få en sånn beskjed....gruer meg skikkelig til det er min tur...er jo veldig nervøs for at det ikke er noe liv der...håper det går bedre med dere etterhvert og at dere fatter mot til et nytt forsøk så fort som mulig... klem
lita78ღ Skrevet 7. januar 2007 #25 Skrevet 7. januar 2007 Så forferdelig at sånn skal kunne skje...sender deg en skikkelig trøsteklem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå