Gå til innhold

Megababy.

Anbefalte innlegg

Skrevet

4,5 mnd, 65,5 cm og 9 kilo.

Flere i samme liga?

(Jada, hun får bare pupp, jeg overmater henne ikke.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingeborg også. Skal på kontroll til onsdag, men før jul veide hun nesten 8.8 og var 68 lang. Bare pupp, men overmater henne helt sikkert.

Skrevet

hehe...steike:) Min er 6 mnd og 9 kilo:) Bare han er 72,5 cm lang da..hihi... ser for meg di, sikker helt herli knabben:)

Skrevet

hehe.datteren min var 71 cm og 8080 sist..hehe..må jo være skikkelig god og blubben hun da..;)

Skrevet

Magnus var 65 cm og 8,8 når han var 4 mnd og en uke.... Her er det og bare pupp....

Skrevet

Ja, hun er skikkelig god og rund og har en fin dobbelthake og "armbånd" rundt begge håndleddene. Jeg synes faktisk ikke hun ser så innmari feit ut heller, forresten. Selv om hun er tung. Og hun ruller rundt og spreller og leker, drar seg opp etter armene, reiser seg opp i fanget og holder på. Så hun er jo tydeligvis ikke hemmet av det.

Jeg var også en skikkelig blubb slik da jeg var liten, faktisk enda større enn Tiril. Og jeg ble nesten 180 høy og tynn som en spiker. Merkelig opplegg. :)

Skrevet

Oioi.. så rund og god da :o) Min jente er 5 mnd, 5960g og 59cm lang.. stiller i en annen liga vi da..hehe..

Skrevet

Steike meg....gutten min er 8 mnd i morgen. Veier 8,5kg 72cm.

Skrevet

Flere her ja, gullet var 8,3 kg og 67 cm på 3,5 mnd og her er det bare pupp :) Er litt spent på å se vekta nå neste kontroll 18 januar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...