Gå til innhold

Tralalalala...

Anbefalte innlegg

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

..vet ikke hva e tenker på for tia, med nr 1 var e ferdig med alt leeenge før han kom til verden. Nå 24dager før terminen kjenner e det begynner å haste. Har ikke vasket opp noen klær, tepper,dyne eller noe som helst(!) Eneste e har gjort er å hente ned vogndelen fra loftet,fått kjøpt alt e trenge og fått pakka bagen til sykehuset. Vet ikke hva som skjer med meg, er helt ute å kjører kjennes det ut som. Og ikke nok med det, nå kjenner e det begynner å haste, men får ikke rompa mi i gir;) Litt teit når e har så mye e skulle ha gjort,så sitter e her og bimmer istede (hehe).

Bare nysgjerrig, men hvor mye har dere igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16. dager igjen til termin:) har vasket babyklærne, den siste maskinen henger til tørk nå:) lakt på sengeklær i sengen og vugga, satt opp stellebordet... mangler å legge på plass alt og pakke sykehusbagen..:) og vaske leiligheten.. rydde i boden.. ja:) slike "morsomme" ting:)

Skrevet

Ja da kan babyen din bare komme da=)heldiggrisen. Stellekommoden er oppe hos oss,men der ligger klærne til sønnen min på 2år. Har kjøpt en ny kommode til han, men den er ikke satt sammen ennå, så har et prosjekt der oxo gitt;) vet ikke hva e venter på, hehe kanskje et mirakel;)

Skrevet

hehe:) du får nok ånden over deg skal du se:) når man først orker å begynne så går det jo fort:) kan bare komme nå ja.. snart:) føler meg ikke helt klar enda, skumle greier:) blir rart å plutselig ha en baby!:)

Skrevet

Mamman til Odin, har det akkurat på samme måten. Sikkert fordi vi nå er nærmest verdensmestere etter å ha overlevd to år som mødre... Klarte vi det første gangen, klarer vi det sikkert nå også...;o)

Har noen esker stående etter eller annet sted, med babyklær som bør vaskes. Bør finne fram vugga. Bør lete etter babystolen.

Bør slappe av.

Tror jeg heller slapper av.

Får håpe fødselen ikke starter så altfor tidlig - elelr kanskje det hadde vært deilig, så må noen andre ordne med alt....!

Skrevet

Hihi=) så deilig at det ikke bare er meg.. Går helt inn for å slappe av ihvertfall:) Har du lenge til terminen du eller?

Skrevet

hadde ikke gjordt en ting sist jeg. Ikke et innkjøp el noe før på termindato..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...