Gjest Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har fått yrkesrettaatføring....tror jeg drømmer..hehehe..wow...yuhuuu:) Noen som kan se noe ang studielånet mitt om jeg er så heldig og slippe og betale tilbake det da?? hehe 070875
nattinatt Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 GRATULERER Det same for deg som for meg då.Veldig greitt å kunne gå på skule med betaling. Du har lånt penger denne hausten du då eller??
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 ja har lånt en god slant ja...litt over 100.000 men er nå vert det om eksamen går bra...har yrkesretta du også?? hatt det lenge ??
nattinatt Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Eg går over på yrkesretta attføring i mars,for då har eg vore sjukemeldt i ett år.Men eg er begynt å få støtte til barnehageplass,og reise til skulen.Det fekk eg frå eg starta på skulen.Ja og ein eingongsum til skulebøker på 6000.Det er visst likt for alle. Eksamen går fint.Men meiner du om lånet blir omgjort til stipend? Det får eg nei på nemlig.
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 men du..twig mente jeg er gravid..hun ble kvalm av og lese meg...føler du det samme??? Hvordan går det ellers da vennen?? Har du hatt det fint i jula ?? fått masse fine gaver og spist mye god mat...æsj..jeg er så lei av ribbe og svin...har spist bare fisk og kylling jeg nå..hehe...
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Gjør det ikke..uff da..da består jeg nok ikke eksamen da..for en del av lånet skal bli gjort over til stipend om man består eksamen.... Saksbehanderen ringte meg i går og sa at hun innvilger meg yrkesretta...pga at jeg har gått på det før og fordi jeg hadde en plan forran meg..jeg ble så glad ) Kanskje jeg også får tilbake betalt ang engongsum for skolebøkene da..pluss fra tiden jeg søkte..altså fra oktober...??
nattinatt Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 eg får ikkje opp graviditet på deg no eg,men spør meg igjen om ei stund om ikkje mensen dukker opp.Ja me har kost oss i jula,men nok mat blir det alltids ja..Ja frister ikkje med den feite julematen no nei. Men var det mai du såg me bestemte oss for om me skulle ha fleire?Og når fekk du opp graviditet?? Minsten,slutter han ikkje å amme før eg evt er gravid igjen eller(he he) Når skal du egentlig ha mensen denne mnd?
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 koslig med jula da..men blir så stress og mas synest jeg..og synest at mange forventer og få de dyreste gavene vist ikke er de ikke fornøyde..ikke sunt spør du meg...men for at jeg skal klare og se på deg vennen må jeg ha fødselsdato
nattinatt Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 he he,ja det burde eg jo vite då...04.05.68
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 Jeg får opp graviditet på deg i august..mener at det var det jeg sa sist gang også om jeg ikke tar helt feil..ser forstatt jente på deg ) Jeg venter mensen den 14januar... Fikk opp at du vil slutte og amme minstemann i juni engang... Klem
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Dytter jeg vennen så du ser at jeg har svart deg )
nattinatt Skrevet 5. januar 2007 #12 Skrevet 5. januar 2007 Tusen takk for svar.Maskina har vært i bruk av eitpar andre he he. Så då blir eg ferdig med skulen før eg får småfolk.Skulle bli i mai det at den lille blir født.Då har eg konfirmant..ligger å føder gjerne då når eg skulle vært i kirka... Så me fortsetter med amming fram til juni.Ja han er glad i puppen,og når han nett er starta i barnehagen,er det jo godt for han.Men ser du om det blir mykje klur framover med amminga,eller om det roer seg litt ? Ser det ut som at svangerskapet vil gå fint, og fødsel? Og tida etterpå? Go klem til deg vennen.
nattinatt Skrevet 5. januar 2007 #13 Skrevet 5. januar 2007 dytte så du ser når du er innpå.Busselalle eg no.klem
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #14 Skrevet 6. januar 2007 Hei vennen og godmorgen Skal se på deg jeg før jeg går på jobb :) Får frem at det avtar om ikke så veldig lenge dette med puppen på minsten..kanskje opp til en til to ganger om dagen..så det er godt mulig at han vil slutte før juni kommer.. Når det gjelder graviditeten så vil den gå helt fint vennen..ser at denne jenta er ei rolig jente.. Jeg er så trøtt i dag..satt foran pc'n i 9timer i går..eksamen vettu..hehe..skal på skolen i mårra og får gjort litt mere...men i dag skal jeg på jobb...blir ganske stressa for føler ikke at jeg har tid til og jobbe noe nå..men men... Ha en fin dag da vennen GOD klem til deg fra
nattinatt Skrevet 6. januar 2007 #15 Skrevet 6. januar 2007 Hallo Om du orker å sjå litt til,,må ikkje altså..men ser det ut som at han sjølv finner ut av det,eller blir det eg som setter stopper for det? Men tenkte å prøve amme han gjennom vinteren sidan han er begynt i barnehagen. På mandag får eg svar på eksamen..er kjempespent,men håper på ein skapelig karakter. Har lurt på å sterilisere meg ved ein evt fødsel til,var tenkt til det sist,men i samråd med jordmor,så slo me det frå oss,sidan me ikkje var heilt sikre.Men ser du om eg gjer det denne gangen? Føler meg heilt sikker på at ein til,då er det stopp etterpå. Men då begynner eg gjerne ikkje i jobb rett etter eg er ferdig våren 2008,i jobb? Men gjerne mannen tar eindel av permisjonen. Du veit ikkje korleis det virker med sv.skaps perm når ein går på yrkesretta attføring? Er det utbet i eingongssum sidan ein ikkje er i arbeid,eller ville det bli utbet i mnd slik som når ein er i jobb?? Lyt finne ut av det iallefall. Stoooor go klem til deg vennen
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #16 Skrevet 6. januar 2007 Hei vennen Klart jeg skal se på deg..du er jo så snill mot meg og leser meg .. så da skal jeg gjøre det tilbake :)) Jeg ser at han finner ut at puppen blir på en måte kjedlig etterhvert...at han på en måte går lei om du skjønner hva jeg mener..så da finner han ut av det sjøl...men du må hinte på det...prøve og hoppe over noen måltider osv..når det gjelder eksamen så har du ingenting og frykte..det har gått kjempebra vennen :) får opp en B på deg..:) gi meg tilbake melding på det da ?? Får opp at du kommer til og sterilisere deg ja..at det vil skje mens du er på sykehuset ang fødselen. men når det gjelder sangerskapspermisjon og yrkesretta så hvet jeg ikke snuppa..da må du nesten ringe til trygdekontoret ! Men gidder du og se på meg...har en del menssmerter men skal ikke ha mens før 14januar..ømme pupper...er jeg gravid..?? hvet at du ikke så noe på meg i går..men er lov og håpe..hehe.. Ser du hvor mange barn vi får og kjønn?? Hadde en diskusjon med veninna mi i går ang det og spå i pendel..da fikk jeg hørte at jeg løy til henne..og at jeg var naiv...fyyyyyyyyyy så sinna jeg ble på henne...jeg er den eneste som tror hun får jente alle mener gutt..10.12.77 hva tror du?? si hva mer du ser på henne..jeg ble så irritert i går...! God Klem til deg også vennen
nattinatt Skrevet 6. januar 2007 #17 Skrevet 6. januar 2007 Hallo Ja flott å kunne spå kvarander.Me lurer jo på litt sjølv og he he. Eg er ikkje så heilt sikker,men det ser ikkje ut som at du er gravid no,men kan sjå på deg i veka som kjem og eg.Rope på meg,så skal eg sjå.Det ser ut som at dere får tre stykker,to jenter,og mest sannsynlig ein gut og.Når det gjeld venninna di,så er det uten tvil jente som du fant ut at ho får.Eg merker at ho er redd for slikt som ikkje er håndfast,det åndelige.Kan det stemme?Ofte så reagerer de som er litt redde for slikt,ved å sei sånt.Det er slett ikkje alle som eg har av venninner som veit om det at eg spår.Eg veit at det er lite forståelse på det.Og stort sett så har eg ikkje følerene såute for de,om eg skal sei det slik. Eg må stort sett koble meg inn på det.Men det sliter ofte å være så var for andre sine energier. Men ka anna tenkte du eg skulle sjå på ho? Og ja,eg skal gje deg tilbakemeld på eksamen.Er kjempespent no.Og eg håper på ein B,men tør ikkje heilt tru det.. Men jobba masse med det då. Var det mai eg kom til å fjerne spiralen,eller då me bestemmer oss for det?? Berre spør om meir om du lurer vennen.Go klem til deg
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #18 Skrevet 6. januar 2007 Godkveld:)) Det er i mai at du vil fjærne spiralen..men er det hormonspiral du har?? Mannen min skal på jobbintervju på mandag i Car Park..vil han få jobben..?? Eller er noe mere utfordrende som venter..hehe.. Jeg har nettop forteld veninna mi at jeg spår og at pappa er klarsynt..hun mener da at han plutselig har blitt det..vi har noen krangler innimellom..fordi hun mener at jeg lyver til dere her inne...osv...jeg kan vel si så mye at jeg får veldig negativ energi av og være sammenmed henne..selv om jeg er veldig i glad i ho...resten sier seg vel selv..! STOOOOOOOOOOOOOR KLEEEEEEEEEEM
nattinatt Skrevet 6. januar 2007 #19 Skrevet 6. januar 2007 Hallo Ja det er hormonspiralen eg har.Den er jo god med det at eg slepp å blø så mykje av den.Det ser ut som at han får tilbudet om jobben, han lurer litt,men eg lurer på om han ikkje tar jobben.Men eg føler det vil dukke opp noko anna igjen seinere til han.ja ho er ganske redd for dette , og det er difor ho reagerer som ho gjer.Og når det gjeld spåing,har eg sagt her inne eindel ganger at dette er slik me ser det i nuet,men ting kan forandre seg,og er ikkje endelig.Sjølv om eg har sett det stemmer gang på gang.Og nokon er lette å spå,andre nesten umulige.Skikkelig goklem til deg
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #20 Skrevet 6. januar 2007 Jeg har også att hormonspiral..tok den ut desember 2003..August 2004 ble jeg gravid utenfor livmora siden det har jeg aldri brukt prevansjon og ikke blitt gravid...kommer vi til og klare det sjøl eller må vi ha hjelp??? Jeg vil så gjerne klare det sjølv?? Ja jeg hvet..prøver og fortelle henne at livslinjen forandrer seg og dermed så forandrer også det vi ser/spår på et menneske..men da ler hun bare...så jeg har gitt opp..blir bare irritert kjenner jeg...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stoooor kleeem til deg:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå