Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Vi har jo hatt barnevakt før, da oftest min svigermor siden de bor i samme by som oss. Mine foreldre bor 1,5 time unna, men vil gjerne passe de også. Så nå som jeg planlegger en overraskelsestur for sambo og meg lurer jeg sånn på hvem vi skal spørre. Svigermor kommer nok til å bli snurt tror jeg, men synes mamma og pappa skal få lov å passe han også. De var dagmamma/pappa for min nevø da han var liten og det gikk veldig bra, så er ikke noe problemer sånn sett. Eneste er at jeg tror den ene siden ikke vil like det. Vil helst ha han selv hele tiden hun og ikke gi han til noen andre, ikke svigerinnen min omtrent en gang... Synes ikke dere at mamman og pappan min burde få ha han to netter?Han vil da være litt over 8 mnd før og jeg har bare vært borte fra han en natt.
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Synes da foreldra dine kan få passe han denne gangen, ja. Svigermoren din skjønner sikkert at gutten deres har et par besteforeldre til som gjerne vil være sammen med han. Her har vi hatt pass 3 ganger og da har vi tatt annenhver gang : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå