Gå til innhold

bli kjent og syteinlegg,

**chrissy-the sweetest thing**

Anbefalte innlegg

jeg er nå i dag 30 uker på vei,

planlagt KS ca 3 uker før termin(25 mars),ikke bestemt endaa.

har da 1-egget gutter på vei.de er små,forrige fredag veide de ca 970 og 1060ngr.

noen dager svever jeg og har masse energi og masse gode følelser.andre dager føler meg tung og sliten både i kroppen og i hodet og er kjempedeprimert!

ryggen og kvalmen gir seg litt om dagen etter litt bevgelse(selv om d er vondt) og masse melk.om natten har jeg bygget meg et slott av puter som hjelper meg å ikke kaste opp eller få vondt i ryggen.

ellers så kjenner jeg masse spark fra tv 1- og mye mindre fra tv 2.

føler at hverdagen min hadde blitt lettere hvis jeg hadde hatt flere i akurat samme situasjon å snakke med og klage til!og at jeg vet at det er fler her som enten har det bedre,det samme eller verre enn meg så jeg kan sammenlikne,gi råd eller vær glad for.

hva med dere,jenter??skriv gjerne et lenger innlegg.

Fortsetter under...

er vel ikke helt i din situasjon men det kommer nok....er i uke 20 jeg nå da med mest sannsynlig to eggete barn

(sier det fordi vi ikke vet kjønn).

jeg synes til tider synd på meg selv men ser jeg har bare resten av svangerskapet i vente:)

vi får trøste oss med premien vi får etterpå:)

hvordan hadde du det tidligere i svangerskapet? for jeg har et svangerskap fra før bak meg med en enling om man kan kalle det det og det var et mye enklere svangerskap med tanke på kvalme, tretthet og alt egentlig....

jeg hadde ekstrem kvalme og trøtthet de først 13 ukene,etter det har vel alt egentlig gått veldig bra bortsett fra alle følelsene og at speilet kan spille et lite puss noen dager,først nå etter uke 28 jeg har sliti med resten! de sier jo at når det er dobbelt barn så er det også dobbelt med alle plagene.man skal vel også sove "et par timer" på dagen pga blodgjennomstrømmingen til morkake,spes enegget fordi de som regel deler på en stakkarslig!

men ja,,,tenk for en gave vi har fått!og at vi egentlig slipper unna med et svangerskap ;-)

ligger dine utapå hverandre eller ved sidn av hverandre?

cutiepie: jeg har åsså termin 27 mai=) juhuuu...=)

chrissy: nja,hva skal jeg si..jeg er 20+1 og har det helt topp..kommer sikkert til å bli værre,men nå nyter jeg vær dag og venter på at gulla mine skal sparke meg hardt..hehe..kjenner den lille gutten min ca annhver dag..men den andre gutten/jente ligger med ryggen til,så er litt værre der..men de har det kjempe bra..

formen min alt i alt har vært suuuper..bedre å være gravid enn å ikke være det..sikkert ikke alle som er like heldig som meg men..hehe..men formen har vært fin heeeele tiden..har en smule bekkenløsning,men det gjøkke no=) tipp topp stand likevel..

i følge legen skal jeg bli satt i gang i uke 38,så da kommer de vel i begynnelsen av mai..eller før..de er velkomne..

syns det var rart at ks ditt er 3 uker før..planlagt pleier jo å være myyye før..hva om de vil ut selv da???

så bra at alle har det bra ,hittil,da!

skal ringe jordmor på mandag for det skjer noe her,har så vondt i underlivet!og jeg tror slimproppen gikk her en dag(hvis det går ann å få den i do etter man har tisset)hehe.men har ikke merket noe rier ,da.men de sier jo at tvillinggravide ikke merker det så mye.

hastekeisersnitt er jo ikke noe jeg vil være med på!!!

nå skal jeg prøve å gå en bitteliten tur med voffsen og gubben.må ha litt luft ellers så går jeg inn i en deprisjon,tror jeg!er så lei av å ligge stille på sofaen...gled dere ,jenter!hehehar dere enda ikke merket noe til hormonene?de er jo dobbelt med tvillinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...