Gå til innhold

Mage


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som har hatt 2 svangerskap: Når begynte magen å vise på dere??

Føler meg gravid allerede i uke 5....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det synes på meg.. jeg er etter ul idag 8+3 men etter min egen regning er jeg 10+1. jeg går ut ifra ul termin og er dermed bare i 9ènde uke,men det har synes på meg de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+6 idag, og har fått kjempemage;-) Fikk mage veldig tidlig forrige gang også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får antydning til mage med en gang, men kan vel være forskjellige grunner til det. Livmoren vokser seg ikke opp av bekkenet før det har gått par-tre mnd, tenker jeg, i alle fall etter det jeg har lest. Noen legger på seg, noen slipper ut magen mer og noen får luft. :) Det synes ikke på meg, men jeg har mage fra før, så er naturlig litt bulkete der. Men kjenner det når jeg trykker litt forsiktig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket selv at magen vokste i uke 6. Er nå i uke 12 og man kan se at genseren buler litt utover. Men for andre enn de som kjenner meg godt ser jeg nok bare ut til å ha lagt på meg litt i jula;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som alltid har gått med trange gensere. Klarer ikke skjule det så lenge på jobb nå tenker jeg.... Synes det er litt tidlig å fortelle det i uke 5-6:-) Det er vel egentlig et lite luksusproblem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk tidlig mage... Er i 8 uke nå, men har hatt mage siden 6 uke.

Men jeg har enda ikke vært hos lege, så jeg vet ikke hvor langt jeg egentlig har kommet.... For å si det sånn, jeg vet ikke hvordan syklusen min etter jeg sluttet med pervansjon. Ble gravid nesten med engang....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...