Gå til innhold

Treff for oss apriljentene :) i Oslo 24.januar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej Piger.

Jeg kan desværre ikke bli med denne gang, men glæder mig til neste treff i stedet...

-Det er nok en god idé at bestille bord, hvis I blir mer end 5-6 pax. I blandt kan der være ganske fyldt :o)

Skrevet

Det er flott på Onkel Donald..jeg skal prøve alt jeg kan for å være der. Det er en fordel å bestile bord, kan bestile på BIM og så se vi hvor mange ca. komme!!! gleder meg!!

Skrevet

Jeg er med! Veldig bra :-) Vi hadde det veldig kos på Egon i desember, blir artig og se hvor store mager dere har fått siden sist..

Onkel Donald kl 17, fint!

Hilsen Marte og lillegutt 13.04.07

Skrevet

Hei hei.

Jeg er gjerne med.

Er det noen som tar ansvar for bordbestilling, eller skal jeg gjøre det?

Skrevet

Hei

Hvis du har mulighet til å bestille bord hadde det vært supert! Slipper jeg å tenke mer på det :) Tusen takk :D

Skrevet

Ser vel ut til at vi er 5 så langt..... kan jo sikkert vente noen dager å se om fler melder seg på. Kanskje vi burde legge ut invitasjon på 2 + 3 trimester også?

Vi har vel vært mellom 6-10 de første gangene.....

Skrevet

har lagt det ut på 2 og 3 trimester nå, så da avventer jeg litt før jeg bestiller bord.

går det ellers bra med deg?

Skrevet

Alt bra med oss, dere også?

Skrevet

Legger ut treffet på BIM Treff også jeg :)

På Egon sist gang var vi 7 stk,vi hadde vel reservert bord til 11 mener jeg,men ser det er noen nye her denne gangen og det er jo koselig da.

Sees på Onsdag :)

Klem

Skrevet

Hei.jeg er ny her jeg ,men jeg vil gjerne være med.

Skrevet

Alltid hyggelig med nye...bare å komme... :) Sees på onsdag !

Skrevet

Hei, Jeg har bestilte bord på onkel donald!!!! det skal stå på BIM treff...jeg har ordnet med jobb, så jeg kommer!!! gleder meg så mye!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...