Gå til innhold

Nå skal jeg være POSITIV :)

Anbefalte innlegg

Tenk det jenter, nå har vi snart vært gravide i 9 mnd. Det er jaggu lenge. For min egen del har jeg visst om graviditet siden uke 5 og har ventet siden da. Er nå i uke 37+5 og venter enda. Men tenk hvor få dager det er igjen å vente. Husk nedtellingen til 100 dager, og 50 dager og 40 dager høygravid....nå er de fleste av oss på ca 20 dager igjen, er vel ingen grunn til å stresse nå. All den dritten vi har vært igjennom hver for oss, bekkenløsning, oppkast, vondt i hodet, vondt i ryggen, sliten, andpusten osv....det er snart slutt, tenk hvor kort en 14 dagers ferie i syden føles....ca. så lenge er det igjen for alle oss her inne i januarklubben :) Vi er faktisk Heldige !! Oj oj oj så positiv jeg var nå :) ha en fin helg jenter.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7661710-n%C3%A5-skal-jeg-v%C3%A6re-positiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp jepp!!! Henger meg mer enn gjerne med på den bølgen!

Føler meg frisk og rask til å være så føde klar.

Gjør absolutt ingenting om dagen...liksom som om jeg sparer meg til den store jobben. Bare strikker..hehe

Er forventningsful og glad!! Har ikke vett på å grue meg....får vel et sjokk...men liker å leve i denne fornektelses/uvitenhets boblen!

Har det topp!

Ja det hørtes enkelt ut.... phu... det er jo og det... men jeg er utolmodig, kjeder meg.. gleder meg til å sitte pågulvet å leke med snuppa mi på 2 år, uten at hun sier går det bra mamma... blåse for deg... stakkar.. jeg vil være en god og TOLMODIG mamma og kone igjenn!! :) men men kan jo også tenke.. det er faktisk kanskje siste gangen man er gravid... litt trist også... men akkurat nå..... vræææællll jeg vil bli ferdig :) hihi men takk for mange optimistiske ord! :) trenger det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...