Åleby Skrevet 5. januar 2007 #1 Del Skrevet 5. januar 2007 Så utrolig glad jeg ble nå! Har vært litt redd for at noe skulle være galt siden jeg ikke har hørt noe fra deg!! Nei dette var hyggelig. Skriv litt, da vel, og fortell åssen det går med deg! Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7661573-marimarei/
Marimarei Skrevet 9. januar 2007 #2 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei på deg Åleby, det er du jo ))))) Etterlyste deg i ett innlegg på assistert befruktning for en stund siden, men innlegget ble ganske raskt dyttet fra 1 siden. Men unasett: Alt er bare bra med meg, håper jeg da. Har jo kommet ganske langt nå, så må vel ha tro på at alt er bra. Er i form, og har begynt å jobbe igjen.Veldig deilig å komme igang igjen. Skal på UL på Riksen 7 feb, det gleder jeg meg masse til. Blir spennende å se. Tror ikke vi vil vite hva det blir denne gangen heller. Tiden vil jo vise uansett..... Men hvordan går det med deg og dine to små nurk? Er alt bare bra? Håper inderlig det. Fortell fortell !!!!! klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7661573-marimarei/#findComment-7715427
Åleby Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei igjen! Det var godt å høre. Man blir litt engstelig når noen blir borte så lenge.. Dere vil ikke vite kjønn, nei. Det tror jeg kanskje vi hadde tenkt også, dersom det ikke var to. Men nå føler vi at vi trenger litt tid til å forberede oss. Tenker litt på den vi allerede har, da, og hvordan det vil bli for henne. Vi skal på ny ul 2. februar, og håper vi får vite mer da. Føler jeg begynner å få litt mage nå, men det har tatt tid, så jeg har ikke følt meg helt sikker.. Det blir gjerne sånn når man er sliter. Hørte forresten 2 hjertelyder forrige uke. Det var stort. Ellers er jeg i fin form. Jobber 50%, og det passer meg helt fint. Er på jobb hver dag, men underviser kun 2-3 timer om dagen. Nå skal jeg legge meg. Vi snakkes. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7661573-marimarei/#findComment-7719713
Marimarei Skrevet 10. januar 2007 #4 Del Skrevet 10. januar 2007 Godt å høre at alt er bare bra. Så morro å høre hjertelyden. Skal spørre legen min der jeg jobber og hun kan prøve å høre etter. Veldig godt med en bekreftelse på alt er bare bra. Skjønner at dere vil vite hva det blir siden det er 2, blir jo mere å ordne og gjøre klart. Lykke til på UL. Hvor tar du den UL forresten? Og har du fått fødeplass ? Jeg skal på UL på Riksen og har også fødeplass der. Veldig glad for det. Var så fornøyd sist. Jeg har bare 60 % jobb, og det er godt å ha noe tid hjemme også. Men kronene blir det jo litt skralt med da, men, men... Vi får holde kontakten på disse sidenen. Viste ikke hvor du holdt til, men da vet jeg at du er her ))) Lykke til videre. Og hils M så mye. Håper alt er bare bra med han også. klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7661573-marimarei/#findComment-7723024
Åleby Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei igjen. I dag har jeg vært hjemme. Lillejenta har vært så plaga med halsen denne høsten og nå at jeg tror nesten jeg har vært hjemme fra jobb annenhver uke en dag eller to. Og det gir seg ikke. Tre hele netter med tørrhoste.... puh. Jeg jobba 60% i fjor og det er som du sier skralt med øk. I år har jeg jobbet 86% men akkurat nå kunne jeg ønsket det var 100 pga permisjon og sånt.... Vi bor jo i Horten og tar ul i tønsberg på sykehuset der. Hjertelyden hørte jeg hos fastlegen min, men han måtte lete litt... Her nede har vi automatisk fødeplass, så vi slipper å tenke på det, heldigvis. Var ikke kjempefornøyd med barselopphold sist, men da var jeg jo fersk. Men det blir jeg vel egentlig nå også, på en måte... OOÆÆ!. M sier hei til dere begge og synes det er litt morsomt at vi har "truffet" hverandre sånn. Jeg husker han fortalte om en kollega som drev med prøverør... Det var kanskje dere?? Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7661573-marimarei/#findComment-7727655
Marimarei Skrevet 14. januar 2007 #6 Del Skrevet 14. januar 2007 Håper jenta deres har blitt bedre nå. Ikke noe hyggelig når de er syke. Har akkurat hatt en runde vi også. Men hun er frisk nå ) Tror det er slik slik sånn her også at vi får fødeplass direkte til Fredrikstad, men dit vil jeg ikke, derfor søke lege på Riksen med slik at jeg kunne få plass der igjen. Var jo så fornøyd sist. Det var nok meg M fortalte om ang prøverør, for vi snakke sammen på jobb om dette husker jeg. Synes også at det er veldig morsomt at vi har truffet dere slik vi har gjort nå. Samme dag for uttak, innsetting og UL. Men fødsel kommer vi vel til å bli litt forskjellig dag tenker jeg. Noe annet ville forundre meg stor. Siden dere skal ha tvillinger og vi en Men når det er sagt kom jo jenta vår 1 mnd før termin da, pga veldig kraftig svangerskapsforgiftning og hun måtte forløses med keisersnitt pga at det hastet. Så termin er vanskelig å forholde seg til . Barna kommer når de kommer, gleder oss gjør vi uansett )))) Vi "snakkes " vel snart igjen. Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7661573-marimarei/#findComment-7782228
Åleby Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei og hå. En hilsen fra oss her i Vestfold. Det er travle dager om dagen. Det er jo ikke så lenge til jeg går ut i sykmelding... har hørt alt fra uke 28 til uke 18. På sykhuset sa de det siste nå sist jeg var der, men jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Håper for både min og jobben sin del at jeg snart får vite hva som skjer. Jeg er for øvrig i fin form, men nå har magen kommet!! Ser ut som jeg er 5-6 mnd på vei, så det er med skrekkblandet fryd jeg ser frem mot slutten. Den kan jo være tøff nok med bare en. Lillejenta vår har blitt veldig opptatt av babyer i det siste, og vil kose med magen min hele tiden. Hun forstår jo ikke hva det betyr, men vi får bare forberede henne så godt vi kan. Vi forstår det ikke helt selv, heller, så det er nå det. Har dere det bra? Er du i fin form? Når var du på ul sist, og har du vært på noe kontroll med fastlege? Kos deg med både mann, barn og mage!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7661573-marimarei/#findComment-7814435
Marimarei Skrevet 17. januar 2007 #8 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei på deg ) Veldig koselig å ha en å skrive med her inne som jeg både vet hvem er og kjenner historien til. Morro at vi lykkes på samme dag . Helt utrolig egentlig. Har en venninne som har fått født to sett med tvillinger. (Prøverør på henne også på Riksen) Hun ble sykemeldt fra uke 20 i begge svangerskapene. Har hørt at det er ganske vanlig å bli det rundt om kring midt i svangerskapet. Spør jordmor, lege og sykehus slik at du får ordentlig svar. Er jo veldig greit å ha noe å forholde seg til. Jeg har også fått litt mage, og da kan jeg godt tenke meg at magen din også syns. Tenk at du har to små nurk der inne, veldig morro ) Jenta vår er også veldig opptatt av babyer. Hun var det før hun fikk vite at hun skulle bli storesøster, men det har på ingen måte avtatt noe. Hun sier hun ønsker seg en lillesøster, og da skal hun hete Sofie. Navnet har vi snakket om, så det er nok derfor hun nevner det. Hva om det blir en liten gutt da spurte jeg: Nei mamma det blir en jenta svarte hun. Så da får vi bare se da, er spent på hva det blir. Spiller ingen rolle, men jeg er nyskjerrig for det. Jeg er i superform om dagen. Jobber man, ons og fredag noe som passer perfekt. Går en del slik at jeg holder meg litt i form. Hjelper på ryggen også å være i bevegelse. Hadde en del vondt i rygge sist, å prøver å gjøre alt for å holde den i sjakk. Skal til kiropraktor i morgen, det funka bra sist. Sist jeg var på UL var jeg i uke 11. Legen min hørte hjertelyden i forrige uke noe som var veldig stas. Noen fordeler må man jo ha da man jobber på det legekontoret fastlegen min er. Hun har sagt at jeg bare må si i fra skal tar hun en liten sjekk. Men følger ordinære kontroller ca hver 4 uke. Går bare til fastlege ennå, men kommer til også å gå til jordmor litt senere i svangerskapet. Skal på UL på Riksen 8 feb, måtte endre time fra 7 som jeg først hadde siden jeg skulle jobbe den dagen. Hadde håpet å få noen dager før, men måtte heller vente en dag. Æsj også - hi hi. Ja jeg er litt utolmodig !!! Har du vært på noen UL nå i det sist? Kos deg videre du også må de du har. Stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7661573-marimarei/#findComment-7823651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå