Gå til innhold

Gratulerer med jenta, Kaping-familien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kopi fra den siste twilighter på 3.trimester :

Da kommer en (etter alt å dømme) etterlengtet oppdatering.

Etter å ha tulleria fra morran av dabba rian av sånn i ett-totia. Kolkka tre, NØYAKTIG, gikk vannet og riene TOK AV!!! Da kom dem jevnt og knallhardt hvert tredje minutt, og vi ble trilla inn te føden. Etter tre tima med åpningsria hadde "vi" full åpning og kom godt igang med pressrier. Klokka sju ble det imidlertid klart at lilletrollet ikke hadde tenkt å komme ut den veien, og vi ble trillet ned til operasjonsalen for å foreta et hastekeisersnitt. Klokka fem på åtte kom ei sjønn, men ikke helt lita jente på smånette 52cm og 4845gr. til verden.

Ho vil få navnet Tuva Lenore.

Mammaen og jenta har det etter forholdene kjempefint og dere får helt sikkert lese et innlegg eller to fra henne (mammaen altså) en av de nærmeste dagene!

Ka-pingmannen

Tusen takk for gratulasjoner :) Sitter og bimmer litt før det er natta på ka-ping-rommet her på barsel. Mamma er litt sliten etter å ha gjennomgått både fødsel OG keisersnitt, men det kommer seg sikkert etter hvert :) Ka-pingmannen er kjempeflink (som alltid) og tar seg av stellinga fram til mamma kommer seg orntlig på beina. Han går også rundt med jenta når hun har luft i magen... jeg har nok funnet den rette far til mine barn, ingen tvil :)

Og jeg må jo innrømme at jeg er veldig stolt over å nesten ha klart å få ut en unge på nesten fem kilo, hehe... haste-ks gikk forøvrig veldig greit, utrolig flotte folk her på sykehuset!

Nå ligger ka-ping-baby i senga si og slapper av - hun sover masse, men det blir litt raping og fising fram til magen får stabilisert seg stakkar. Pappa passer på, mens mamma straks skal gomle litt painkillers og få seg litt søvn.

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...