Gå til innhold

Quinny vogn...?

♡Anniken&Andreas gullet♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp/tips ang. vognvalg jeg....

Sett litt på Quinny freestyle 3x comfort. Syntes personlig denne er veldig fin/stilig og praktisk er den jo også. Både bag, sittedel og kan settes på bilstol/sete.

Men noen som har noe erfaringer ang. denne typen Quinny vogn?

Positive/ negative sider ved den...?

Men en ting jeg har bemerket er bagen, syntes denne ser liten ut jeg.. Er den det?

Vi får gutten våres i slutten av april, og da er det jo begynt å bli varmere i luften. Og trenger ikke å masse tykke voksiposer ol. i bagen.

Og når høsten kommer er han jo 5-6mnd, og da kan jeg vel gå over på sittedelen i vognen? Eller..?

Dere som har Quinny freestyle 3x, når gikk dere over til sittedelen?

Hvor gammelt var barnet?

Takk for alle svar på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har brukt denne vogna, og er veldig fornøyd. Baggen er liten men det er jo barnet også, så det er ikke noe problem. Jeg fikk snuppa i september 05 og jeg brukte dundyne i vogna og det holdt det. Da ho var 5 mnd gikk jeg over til sportsdelen og kjøpte en oderwaalder pose. Bruker vogna masse og er kjempe fornøyd. Eneste minuset er at den tar stor plass i bilen.

Skrevet

Okey, takk for svar.

Vi har stor bil, og foreløpig bare ett barn som ikke har kommet enda...

Så det skal nok gå fint.

Men forelsket meg i denne vognen, skiller seg ut fra de vanlige typene.

Og den er liksom litt fresh i form og farger;)

Skrevet

Enig med deg der :-)

Jeg har forelska meg helt i bugaboo jeg og har planer om å kjøpe den når neste kommer til sommeren. Den er lettere enn quinny vogna

Skrevet

Jeg har også kjøpt Quinnyen, og har bare hørt godord fra kjente som har den! I tillegg har vi bilstol med tilhørende base, som også brukes direkte på vognen. Supersmart! Nå mangler bare bebisen oppi!!

Skrevet

Vurderer sterkt denne vognen...

Får liksom en "alt i ett vogn"

Den kommer for salg på barnashus 22 januar også, men det er bare sittedelen og hardbagen da.

3999,. ;)

Hadde tenkt på denne brukt også, men koster omtrent like mye brukt som det den koster ny. Og denne vognen kan vi jo ha i mange år, og evt. bruke den på nestemann også:)

Nei, denne vil jeg ha!!!!

Skrevet

har vognen selv.harkun negativt å si om den...veldig mange feil...tar stor plass selv når den er lagt sammen..er bredere ved hjulene enn vanlige vogner..men mye mye smaler inni vognen...

vingler litt..og trillerlitt skjevt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...