Gjest Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 hver kveld nå. Vi har prøvd med sutten, klapp, stryk, sang blablabla. Det eneste som hjelper er en dråpe til fra puppen og da mener jeg virkelig en dråpe. Funker ikke med flasken heller. Hva skjer da? Har jeg virkelig gjort dete til en vane? Hva gjør jeg nå? Typen har prøvd å gå inn istedet for meg og da hyler hun når han nærmer seg døren og skal ut igjen.. Hun er 5,5 mnd
Muffinsmamma Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 vet ikke om jeg kan hjelpe deg så mye, men min gutt på 7,5 mnd våkner ofte etter en halvtime-time, ikveld gav jeg pupp(gav grøt litt tidligere idag) men vanligvis vugger jeg ham bare i søvn igjen. Han sover aldri spesielt lenge av gangen. Kanskje jenta di er mer sulten, eller så har hun nærhetsbehov. Jeg har alltid trodd gutten min skulle sove mer når han begynte med fast føde, men slik ble det ikke - så jeg tror han bare har et nærhetsbehov. Kanskje du er heldig og jenta di bare trenger litt grøt på kvelden? Er det stille der hun sover? Gutten min reagerer lett på lyder. Lykke til, selv om dette sikkert ikke hjalp så mye:)
Lille-my-meg Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Hei! Tulla vår er slik hun også. Hun får erstatning og litt grøt til kvelds, sovner og våkner igjen etter en time - skrubbsulten virker det som. Ingenting annet enn mat hjelper. Spurte helsesøster og hun trodde kanskje at hun ikke fikk i seg nok mat i løpet av dagen, selv om jeg synes hun spiser mye. Så ikke vet jeg.... blir kanskje bedre når det blir mer fast føde inne i bildet.) Tulla her er 5 mnd.
cambaby*20.juli-06* Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 hei Tineke.. vi har nok samme "problemet" me våres lille tulle. ho e oxo 5,5 mnd.. ho våkne alltid etter en times tid, funke ikke me smukken el at vi syng for ho, nei ho skal ha pupp.. i dag nekta ho å puppe før ho la sæ, så d kan jo være derfor at ho våkne å e sulten..men ellers så bruke ho å spise godt før ho legg sæ...men dem trenger jo mer mat på kvelden , før da har jo vi mindre melk, så på en måte så skjønner æ tulla vår. men håpe d bedrer seg etterhvert.. ho skal vel sove gjennom hele natta uten mat en gang får vi håpe..hihi..har ikke så veldi mange råd akkurat, men ville bare si at vi er i samme situasjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå