Gå til innhold

Jeg har lyst å beholde puppene mine som de er!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker ikke å amme, for er redd puppene skal bli slappere. Blir de slappere og slappere for hver unge man ammer?

Jeg skal jo liksom leve med disse her resten av livet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skulle også ønske jeg kunne ha disse puppene resten av livet men sånn er det dessverre ikke..

jeg gleder meg til å amme og får heller ta de puppene som kommer med...takk gud for push up bh..

Skrevet

Nå er jeg førstegangs og vet egentlig ikke hvordan puppene blir etter amming, men vil tro de henger sikkert litt alikevel siden det kommer melk uansett om du velger å amme eller ikke.

Fordelen er jo at det hjelper på andre ting, f.eks. livmoren kommer raskere tilbake til sitt gamle "jeg" om du ammer.=)

Skrevet

Jeg ammet sist og hadde maaaaaaaassse melk... mine pupper er akkurat som før jeg ammet... HAdde ikke store pupper i utgangspunket.. (BH 75 B ) kanskje det har noe å si...? tror det er forskjellig fra person til person..

Skrevet

Jeg har hørt at det ikke ammingen som gjør puppene slappere, men graviditeten. Så det er viktig å bruke bh me god støtte etterkvar som som puppene vekser når man er gravid. Når man ammer så er det på øke dagene en har størst (og hardest) pupper, ellers går dei stort sett tilbake til vanlig størrelse.

Helsing ei som har ammet 2 og skal snart prøve seg på den 3

Skrevet

Puppene blir ikke slappere av å amme, men fastere. Det er svangerskapet som gjør puppene slappere ikke ammingen.

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

E hadde lyst til å beholde min flate mage, men den gang ei;) får ikke alt her i livet gitt.

Skrevet

fastere? den har jeg aldri hørt før. men har også hørt at det ikke er ammingen men graviditeten som sliter på puppene.

Skrevet

Heldiggris som har så fine pupper i utgangspunktet da :)

Mine har så inderlig godt av melken, for å fylle opp litt av dauskinnet. Faktisk er melkespreng min beste puppetid :)

Skrevet

Helt ærlig skjønner jeg ikke helt problemstillingen. Det er jo amming de er beregnet på, men for å svare på spørsmålet:

Puppene så ut som vrengte baklommer i ca et halvt år etter ammeslutt. Deretter vokste de og ble litt større enn før graviditet og amming.

Skrevet

Jeg har ingen ønsker om å beholde puppene mine som de er. En liten og en stor, nei da er det kanskje bedre at de blir helt flate, mye lettere å krølle sammen i BH-en. Om ikke annet har du minnene.

Skrevet

problemet man har med å villle ha de puppene man hadde orginalt er det at da lønner det seg ikke å bli gravid...

på grunn av kjertler og hormoner vil puppene dine vokse og forandre seg -uavhengig om du ammer eller ikke så i og for seg så er puppene dine forandret allerede!

det eneste r¨ådet jeg kan gi som jeg har hørt, er det at gå ed bh hele tiden. ta den av deg så sjeldent som overhodet mulig -sov med den om du må!

MEN å forvente at puppene dine er de samme etterpå er det samme som å håpe at 200 millioner vil falle inn på kontoen din helt uten grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...