Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Det er jo en jungel der ute av muligheter, og jeg klarer rett og slett ikke å få bestemt meg. har termin i juli, så haster ikke, men har hørt at enkelte vogner/farger har laaaaaaaaang bestillingstid?!?! Kriterier: -lett å løfte (sliter med ryggen) -pen å se på -full liggestilling -helst litt stor handlekurv -bag som er stor nok i mer enn 3 mnd -god å trille -helst håndbrems, men må ikke ha det -travel system (kan brukes med bilstol) Var det jeg kom på i farten... Har kikket på 3XL, Emmaljunga City Cross og S3. Eneste kvalet med disse vognene er at bagen er så liten (syns jeg da...) Glad for all hjelp!
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 TFK joggster twist, er en forholdsvis lett vogn, blir veldig liten sammenlagt. Kan kjøpe med egen hardbag til bruk de første mnd, den er ganske rommelig. Har håndbrems og kan kjøpe med adaptere til bilstol. Veldig god å trille.
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 da ville jeg kikka på teutonia, lett vogn og tar liten plass i bil. du har mistral, spirit s3 har mistral selv og er sååå fornøyd.. vet ikke om man kan ha bilstol på den jeg har, men mange av teutonia sine kan man det..
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Jeg ville også sett på TFK joggster twist med svingbart hjul framme. Baggen er veldig stor i forhold til mange andre 3-hjuls vogner:) Lykke til. Det er kjekt å kjøpe vogn:)
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Glemte å si at det er mye billigere å bestille vognen på www.babyjungle.nl. Får den levert rett på døren etter ca 1 uke. Vi har gjort det og er kjempe fornøyde:)
LegallyBlond Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Ville sett på bebe confort high trak (www.babykos.no),easywalker sky eller jane slalom. Eneste minus er at sportsvogndelen kun er forovervendt på easywalker og jane.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 Tusen takk for alle svar! Vil gjerne ha flere innspill....
Blue Lady Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Har du sett på Bugaboo? Den er litt sær da, men er VELDIG lett og har stor bag. TFK joggster Twist er jeg veldig fornøyd med, den har stor bag, og er god å trille.
Murmeline Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 City bagen til Emm er faktisk ganske stor sammenlignet med de andre "små vognene". Det med bestillingstid; det kommer an på hvor du bor. Bor du feks i eller i nærheten av Oslo, vil nok dette være et mindre problem, da kan du kikke i flere butikker, og mange av butikkene har endel vogner på lager. Det som imidlertid kan skje, er hvis du skal ha en vogn det selges lite av; så må den bestilles. Hvis da fabrikken produserer en annen farge akkurat da, risikerer du at det tar litt tid ja.. (max 2mnd tenker jeg) I tillegg til dine kriterier, ville jeg også vært litt obs på hjul-kvalitet (trillekomfort), og støtdemping (for babyens skyld). Skal du trille på grusvei eller skogsbilvei feks er dette viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå