Madamina Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Han kan sluke en hel banan og skrike etter med. 2 porsjoner grøt til dagen går også ned, men middagslass kaster jeg ett etter ett (varmer bare halvt per dag) samme hvor sulten han er. Det eneste han liker er HIPP nudler med skinke. Prøvde Netstle Mors Lapkaus idag og det smakte skrekkelig (svidd). Skjønner godt han ikke vil ha det. Tips til slagere?
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 kalkun er favoritten her i gården. Han er snart 7 mnd, og har smakt litt på 8mnd glass. Han likte godt den med spagetti. Du kan jo mose ting selv.. Det liker gutten min.
Mathoka Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Nestlès grønnsaker med kalkun eller noe er favoritten her...Jeg synes den er god selv jeg =)
Tibra Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Litt vittig for skrev et innlegg i går om at mini på 7 mnd endelig hadde funnet en middag han liker: nudler med skinke fra Hipp Så ser ut som bebisene våre har lik smak, så si fra hvis du finner noe mer som er brukbart Selv har jeg prøvd mye forskjellig, også å lage middag selv, men det liker han heller ikke (og vil påstå at jeg er en brukbar kokk
Mathoka Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Han likte forresten ingenting før jeg prøvde den, og jeg gir foreløpig bare den...må vel snart prøve noen 8 mnd glass. Han er 8,5 mnd gammel...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Min jente er KRESEN DE LUXE. Men hun liker hipp med ris og kylling, hipp med mais,potet og kalkun, hipp med nudler og skinke og nestle med kalkun. Vil kun ha 6 mnd glass.... Jeg har forsøkt alle glassene som er og laget masse selv, min mat er ikke pop enda, bare kokt potet og fiskekake.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 hjemmelagd mat er toppers her. potet og gulrot, litt leverpostei og litt smør. ellers spiser han kun en type middagsglass, høstgryte med lam fra småfolk. desverre er det litt salt i den... kanskje derfor han liker den. men hørte at småfolk skulle kutte ut saltet nå
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 likte nestles lam, kylling, kalkun og kalv, men plutselig vil han ikke ha mer.. så nå har jeg kasta masse har 5glass igjen, men har gitt opp å prøve... så nå er det pauae en stund med middag får frukt og grøt istedenfor da.. bare han ikke blir lei det å nå så..
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 Min og liker den nudler med skinke. Men han likte også veldig godt Nestle sin 4 mnd grønnsakspurre som jeg blandet leverpostei i.
m-mamma Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 Her går det også i HIPP nudler med skinke som eneste som smaker. Og jeg er helt enig med han - det er godt!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Hun liker alle hun har smakt, faktisk Grønnsaker med kalkun er nok favoritten Du kan jo mekke noe selv også ?
glad_jenta Skrevet 5. januar 2007 #12 Skrevet 5. januar 2007 er HIPP nudler med skinke som er favoritten her å.tror jeg skal prøve 1 års glass,å se om det er noe som frister der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå