Gå til innhold

idag har vi hvert på kontroll:))

Anbefalte innlegg

lille jonathan veide 3340 ved fødsel og gikk ned til 3120 på sykehuset.. har veid han igjenn i dag og siden vi kom hjem fra sykehuset 27 desember har han gått opp til 3590g:) så på 14 dager har han gått opp 470 g:)det er jo ikke så dårlig hehe.. jeg som var redd for at jeg hadde for lite melk... trodde jeg skulle få hjemme besøk jeg men måtte komme bort på helsestasjonen... hmmm....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7660673-idag-har-vi-hvert-p%C3%A5-kontroll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde hjemmebesøk, synes det er koselig, det. HS ringte 10 dager etter fødselen.

Har og vært på åpen helsestasjon for å veie, siden utskriving har Angelika gått opp 650 g, så det tegner foreløpig bra, det. Litt trøst dette, ettersom eldstesøsteren var et matvrak og gikk heller ned enn opp.

denne kontrollen var istede for hjemme besøk:) deilig og se at han legger på seg:) syntes han var så tynn... i dag datt navlestumpen av oxo.. etter 13 dager:) så nå kan jeg endelig prøve og bade han:)

Annonse

fikk beskjed om og ikke bade han jeg da.. hmmm.... så jeg har ventet helt til nå.. har serlfølgelig vasket han på morgenen før han får på nye klær:) men fikk beskjed om og vente til den falt av med og bade han...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...