Gå til innhold

melkemengden stabilisert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg skjeldnere har skikkelig spreng. Ikke om natten en gang. Pleier å pumpe etter at vesla har spist siste måtidet på kvelden, men synes ikke det er like mye melk der som før.. er det rett og slett fordi at melkemengden har stabilisert seg tro? Vesla er 7 uker til tirsdag. Eneste er at jeg kjenner spreng om vi hopper over et måltid med pupp på dagen og gir mm på flaske. Får ikke pumpet ut så veldig mye mm om hun får pupp hver tredje time. Håper ikke melken er på vei til å forsvinne. Må bruke brystskjold da vesla ikke suger på puppen uten.. vet det kan føre til mindre melk..

noen som har tenkt eller opplevd det samme.. forresten så lekker det ikke like mye av andre puppen når jeg ammer lenger heller.. vanlig? før bare rant det da jeg ammet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vil si det er normalt :)

Så får hun sikkert økedager igjen, og sutter puppen av :P

Skrevet

Melkemengden kan påvirkes eks av stress. Selv har jeg merket at det varrierer mellom dagene. Desto mer barnet suger desto mer melk. Hvis hun er fornøyd og går opp fint,tror jeg ikke det noe å bekymre seg over.

Skrevet

Det er nok melken som har stabilisert seg ja:) Har forresten ei venninne, hun klarer ikke å amme uten skjold og ammer nå barn nr to. Førstemann ble ammet lenge, hun følte ikke at skjoldet ødela noen ting selv om hs osv sa at det var et problem... :)

Skrevet

Svarer her også :-) Har ikke mistet noe melk pga skjold!! Sprengen blir mindre! Høres ut som meg rundt den tiden! Så tror nok du kan ta det med ro :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...