Gå til innhold

Jeg mistet på overtid, men vil så gjerne prøve igjen

Anbefalte innlegg

Akkurat nå så har jeg godt 4 dager over tiden men tør nesten ikke tenke tanken på at jeg er gravid. Vi mistet gutten vår i november 05 og har så delte tanker om hva jeg føler. Er sikkert flere som har det sånn.

Man vil så gjerne men også stopper det litt opp. Vi mennesker er kompliserte ihvertfall. kos

Fortsetter under...

Jeg mistet i sommer valgte å avbryte i 27. uke pga alvorlig kromoson feil. Jeg er gravid igejn nå og sliter med det for å være helt ærlig.. Har heldigvis en datter på 3 som er en solstråle. men dette svangerskapet blir LAAANGT.. Men det går som regel godt! Håper denne spire kan gi deg håp og lykke!

Mistet en gutt på vel 9 mndr i nov -06 og er gravid på nytt nå, hadde ikke trodd at det skulle skje så snart. Det er litt rart siden vi nettopp begravde ham, men vi tenkte ikke å bli gravide en gang så vi lar naturen gå sin gang. Håper bare at det går bra med denne, at han/hun lever opp. Noen dager gråter jeg mye over han jeg mistet, andre dager går det bedre og jeg gleder meg litt forsiktig, er jo mye hormoner også i graviditeten så det er klart man er enda mer sårbar enn ellers og ambivalent. Lykke til videre og klem til deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...