Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du lurte på hvor tydelig et kryss skal være... Noe på gang eller? Tatt en tidlig, svak test?? Er så spent, lyst å teste selv også vettu!! Håper du har testet positivt, eller gjør det iløet av neste uke =)

Lykke til!! Klem =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg testet i dag, men jeg er så usikker på resultatet... Var liksom sånn *sukk, nei...* da urinen trakk seg oppover og den vanlige - streken kom til syne helt alene... Men når det var trukket litt inn etter noen sekunder så *hmmm* ER det en svak vertikal strek der, eller er det ikke??? Det var liksom NOE der... NOE som ikke var der forrige gang jeg fyrte av 5 tester (i høst), da var det dessverre ingen tvil om at de var negative. Men denne gangen så kunne jeg skimte noe der... Tok en ny test umiddelbart etter (urin i kopp) og den viste samme meget diffuse fenomen... Så jeg vet ikke jeg!!!! Har ingen symptomer eller noe... Kanskje litt frynsete i dag. Og så har jeg IKM på mandag, jeg BURDE begynne å kjenne mensmurring og hovne opp i kroppen snart, det pleier å melde seg et par dager før..

Skrevet

Å, så spennende da!! Det høres jo ut som om at det er en spire som har bygd reir da!! Krysset bir nok skapere om et par dager =)

Åhh, kjenner jeg er spent på dine vegne jeg!!

Hold oss orienterte da! Krysser alt jeg har av fingre og tær, armer og bein.....

Lykke til =)

Klemz =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...