17 år siden sist Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Heisann! Lurer på når dere begynte å kjenne liv i magen? Er som sagt 17 år siden sist jeg var gravid....så det meste av tider er glemt. Husker bare at jeg koste meg med magen og det gjør jeg nå også!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 heiasann begynte ikkje og kjenne liv før i uke 18 denne gangen.siden dette er 3gang så trudde eg at det var vanligt og kjenne tidli liv.men jordmor sa at morkaka lå framføre babyen og derfor tok det lang tid
17 år siden sist Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 Jeg er i uke 15. Vet ikke hvor morkaken ligger jeg, men gleder meg så veldig til å kjenne noe. Merker overhodet ingenting, bortsett fra at jeg er trøtt og har nok gått opp en str i bh. Dette er mitt andre barn. Har en datter på 16,5 år fra før. Hun gleder seg også VELDIG. Igår kjøpte hun en t-skjorte til den lille hvor det står :MY MOM ROCKS! Ganske kos å få av henne:o)
Lone35 =0) Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Jeg kjente de første boblene 13+4 tror jeg. Altså uke 14. Nå er jeg 18+3 og kjenner mye kiling. morkaka ligger på frere vegg hos meg så jeg kjenner ikke spark så godt. -Så spennende med en liten etter så mange år da! Hvor gammel er du?
17 år siden sist Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2007 Jeg er 38 år nå. Føler meg ganske mye mere moden og erfaren nå, samtidig er jeg like spent og nysgjerrig som forrige gang. I og med at det er så lenge siden er det mye som er glemt. Dessuten er det så mye nytt.....sånn som det å kunne snakke med andre på nett. Artig! Enn du da, har du flere barn og hvor gammel e du?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Kjennte slike bobler da jeg var 13uker på vei uten at jeg viste hva det helt var.Men kjennet spark når jeg var 21+1.
Lone35 =0) Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Hei igjen Jeg blir 35 år i januar og venter vårt tredje barn. Men det er som du sier, like spennende hver gang. Jeg var på UL i går og fikk vite at det blir en lillebror denne gang. Har gutt og jente fra før så det spiller ingen rolle. Gleder meg bare til å se nurket jeg. Men det er nok en stund til. Midten av juni. Klem
*Milla74* Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Hei! Jeg kjente liv rundt uke 14 denne gang. Men med førstemann for nesten to år siden kjente jeg ingenting før uke 22 eller noe sånt... Så det varierer mye!
Lone35 =0) Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 Hei Nellik Ser det er flere enn meg som sitter sent oppe og bimmer hi hi. Nå skal jeg legge meg jeg da, så du får ha ei trivelig natt! Nattaklem
*Milla74* Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 Hei Lone! Ja, lenge siden sist! Har fått med meg at du venter en gutt! Gratulerer!!! Jeg vet ikke enda hva som er der inne, men har fått bekreftet at det er et barn! Hurra! Hi-hi! Ja, jeg har jo en jaktgal mann, så i natt er det måneskinn, og da er det revejakta som er greia... Du får ha en god natt, så bimmes vi senere!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 6. januar 2007 #11 Skrevet 6. januar 2007 Første gang jeg var gravid var jeg i uke 21 før jeg kjente noe, denne gangen kjente jeg han allerede i uke 14-15 så det varierer!! Legg deg ned helt stille og hold med hendene helt nedertst på magen og konsentrer deg, det var sånn jeg kjente lillebror røre seg første gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå