Gå til innhold

noen som er mellom 23 og 25 år fra tønsberg som har lyst til å bli kjent med meg og dele erfaringer??vært gøy om vi kunne trille barnvog sammen til våren..

Anbefalte innlegg

hadde vært gøy å møt ei som er rundt på min alder og som er gravid og kanskje venter barn i april, mai juni tiden...kjenner ingen gravide og det er litt kjedelig...hadde vært gøy å hatt ei som jeg kunne gå tur med og bare delt erfaringer. har du lyst? send meg en mail: d_florentina @hotmail.com.....gleder meg:)

Fortsetter under...

Hei

Når har du termin?

Jeg har ikke før utpå høsten, akkurat test... ;) :/ enda litt skrekkblandet fryd.

Jeg er 25 nå, straks 26.

Bor du i sentrum eller?

Hei!

Jeg er 22år, fyller 23år til høsten. Har en gutt på 15 mnd som jeg går hjemme med. Så jeg har mye tid til overs. Kunne tenke meg å treffe noen andre gravide. Er på bim treff hver 14 dag. Jeg har termin 12 juli.

Så hyggelig.

Da får vi treffes på BIM treff, neste gang. Minn meg på det :)

Jeg har veldig lyst til å bli kjent med noen og få noen gravidevenner.. hehe..

uff allerede føler jeg at jeg må slutte å snakke om babyer med mine enda single venninner...

håper å få ut litt babypratetrang her inne :)

nei...hehe, bor på barkåker, men har jo bil heldigvis...har termin 8. april, ikke lenge til, gleder meg..har du tenkt deg på bim treff på mandag??kanskje vi ses da???

har aldri vært med på noen bim treff...hvor mange av dere skal på dit??? kanskje dere kan sende meg en mail, så får jeg mer personlig kontakt??

Annonse

Hei

vet ikke om du spurte meg eller Mustang Sally...

Jeg skal ikke på BIM treff nå, får det bare ikke til å passe inn. Jeg har akkurat fått positivt svar på testen.. så her blir det ikke baby før i september...

hei floris.. jeg er 23 og bor i åsgårdstrand.. har termin litt før april da - det vil si jeg hadde termin for en uke siden, så nå går jeg bare og venter og venter...

hei vesla.så kult å høre at det ikke bare er meg her i tønsberg som er 23 og gravid...syns alle gravide er over 30...hehe. du er spent nå da...misunner deg litt, har lyst å bare bli ferdig med det her jeg også...skal du på bim treff på onsdag? hadde vært hyggelig å fått kontakt med deg også. kommer gjerne og besøker deg på sykehuse:)

Jeg er fra Husvik. Nå bor jeg i byen.. Solvang. Men jeg ser at jeg er litt etter dere..

Skal jo ikke ha før om LEEEEEEEEEEEEENGE!

Gleder meg til jeg får med meg neste BIMtreff...

hehe.. jeg hadde jo håpa å slippe unna dette treffet på onsdag da, men en vet jo aldri.. er ikke så mye som skjer her foreløpig, hvert fall! det har vært mange på vår alder innom treffa på havariet - så vi er ikke alene. jeg kjenner ingen andre gravide jeg heller, og har dessuten bare bodd i området siden august/september - så det hadde vært veldig gøy å blitt bedre kjent med deg!

• 3 uker senere...

Blir 22 til høsten, og har termin 2 mai.. :) har ikke bodd her så lenge heller, bare siden mai, virker kanskje lenge, men er ikke så lett å finne venner i utelivsbransjen.. Den er beintøff her! Vil gjerne møte noen.. :)

Annonse

Jeg blir 25 år til sommeren, og har termin 19.Juni (3 dager etter min fødselsdag). Bor i Horten, er gift, og har en datter til på 3år.

Har kjempe lyst til å bli kjent med flere som skal ha barn nå på våren/sommeren. Kjenner ikke mange her..

Min Mail er: [email protected]. Er på msn og hvis noen vil snakke litt;)

hei mamma Ane. har heller ikke bodd her så lenge...vært med på 2 bim treff og møtt noen koselige jenter. møt op på bim treff eller send meg mail..veldig koselig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...