Gå til innhold

Hvor mange ganger om dagen bæsjer deres barn på rundt 14 mnt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min Bæsjer rundt 4-5..

Event. når stabiliserer dette seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 mnd. Nesten hver morgen etter frokost. Det har vært veldig regelmessig de siste mnd. Det har det vært før også, men skjeldnere. Bare når han har vært syk har han hatt flere avføringer om dagen.

Skrevet

1-3 gonger. Nesten alltid med ein gong han våknar om morgonen, og som regel ein gong eller to utpå dagen.

Skrevet

jenta vår på 14.5 mnd bæsjer 1-2 ganger om dagen...men fra hun var 10-11.5 mnd bæsjet hun 5-6 ganger om dagen...så det er vel perioder.her bæsjes det ofte mer hver gang det er tenner på gang også;-o

Skrevet

oliver bæsjer 1-3 ganger om dagen. som regel på potte eller på do:)

Skrevet

Jenta mi bæsjer mellom 2 og 5 ganger daglig.

Aner ikke når det stabiliserer seg, snart håper jeg :) De dagene hun bæsjer 5 ganger syns jeg ikke gjør annent enn å skifte bæsjebleier.

Skrevet

i allefall hver dag etter middag, så vi har begynt å ta henne på potten hetter inntak av denne varme maten. Har holdt på med tenner i det siste så da har hun hatt avføring flere ganger om dagen. Men er stabil med denne etter middagen i allefall.

Skrevet

min gutt på 13 mnd gjer seg ut etter frokosten hver dag.. ganske greit:) altså 1 gang.. viss det er tenner på gang så kan det bli flere

Skrevet

Ca en gang om dagen, av og til ingen, av og til 2-3 ganger.

Skrevet

Her er det hver dag etter frokost + 2, kanskje 3, ganger til. Når det er tenner på gang gjør han ikke annet enn å bæsje i ukesvis. Slitsomt!

Skrevet

Jenta mi er 15 mnd og bæsjer 1-3 ganger om dagen:-)

Skrevet

hver dag etter frokost, innimellom etter lunsj, og alltid etter middag. Så kanskje en liten "våt promp" etter kvelds. Når han får i seg rå kakedeig må vi skifte bleie bare han ler. Da brukte vi en pakke bleier på to dager. Da var vi på gråten alle tre...

Skrevet

hehe.. Måtte le av den "rå kakaedeigen" asså... Ikke meninga å være ekkel altså!

Takk for alle svar.. Da er jeg kanskje ikke så aleine om å føle at jeg skifter bæsjebleier hele dagen da.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...