Gjest Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Jeg MÅ ha isbiter som jeg kan tygge på.. BLir helt gal hvis jeg ikke får det.. Hadde det likt i sist svangerskap men trodde det pga sommervarmen-.-hehe fy fader så rart.. Vanligvis greier jeg ikke trygge is.
flashdancepants Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Synes all middag bør ha mer enn et snev av chilli og hvitløk; jo sterkere jo bedre!
17 år siden sist Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Ja, jeg er helt enig! Chili og hvitløk gjør susen. Får liksom stillet den mest intense "fysingen" på noe snadder.
engajente Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 er pepper som gjelder her, nykværnet pepper på middagen. (sambo måtte stoppe meg da jeg skulle ha det på wienerpølsa )
Ny bebis i magen! Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Sjokolade.......... hulk.... men prøver å være flink å tvinge tvangen over på klementiner. Det funka i jula. Men gi meg en stooor goooooooood sjokolade TAKK
LK77 01/02*09/03*06/07 Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Samme som hovedinlegger her da ISBITER knask knask. Hadde samme dilla forrige svangerskap. Her i går det ikke i "cola med isbiter" men isbiter med cola. ;-) Fikk isbitmaskin til jul, så slipper frysen å bli overfyllt hehe
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Isbiter syns jeg også er helt toppen, + hockey pulver av alle ting ,og sånn "søppeldynga" sukkertøy mye rart man skal få dilla på ja..
m@ms Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har veldig lyst på melkeprodukter, spesielt risgrøt... Samboeren min sier at enten kommer snuppa til å hate det, eller så blir det det beste hun vet....
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 heheehehhe jeg tar også masse isbiter i glasset å bitte litt cola å så tygger jeg så det spruter haha.. det var morsomt at lk venter nr3 gjør det samme:)
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 Kanelsnurrer og vaniljeis med sjokoladesaus!Har fått helt avsmak på Findusvarer.Stekt fisk,fiskepinner etc.Blæh!!!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 6. januar 2007 #11 Skrevet 6. januar 2007 Frukt!! Masse frukt.. Bananer,epler,kiwi,jordbær,druer,pærer osv... Digg å knaske på:-))
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 6. januar 2007 #12 Skrevet 6. januar 2007 iskrem og risgrøt! namme.....
Nr-2-i-magen Skrevet 6. januar 2007 #13 Skrevet 6. januar 2007 Chili og hvitløk her også Også hvitost - noe jeg normalt aldri har spist tidligere. Er nok kalsiumbehovet som kaller seg der, sålenge jeg ikke drikker melk
Nina-med passasjer Skrevet 6. januar 2007 #14 Skrevet 6. januar 2007 wææææ.....så mye godt dere skriver opp nå må jeg ned og handle.....hehe.har helt dilla på surt og salt/lakris sånn hoceypulver.mmmmmmmmmm
Én til Skrevet 6. januar 2007 #15 Skrevet 6. januar 2007 Jaaaa.. surt smågodt og frukt som fersk ananas, druer og klementiner.. nam nammmm :-D
*Milla74* Skrevet 6. januar 2007 #16 Skrevet 6. januar 2007 Her går det med et par poser "pulverpadder", på en dårlig dag. Har kommet over stadiet med sår gane, jeg er nok herdet! Tannlegen blir nok veldig fornøyd.... Ellers clementiner....
har fått lita pia Skrevet 6. januar 2007 #17 Skrevet 6. januar 2007 after eight er det nyeste jeg har fått dilla på , før hva det salte ting og frukt..skulle heller ønske det var frukt, mye sunnere..men prøver å begrense meg til en pk. i helgene da..
Twinny Skrevet 6. januar 2007 #18 Skrevet 6. januar 2007 Appelsin og Dunder salt, av alle ting! Mor min hadde også dilla på appelsin da hun var gravid med meg, og i følge søsteren min er det grunnen til at jeg har "appelsinhud":)
~ms_freia~ Skrevet 6. januar 2007 #19 Skrevet 6. januar 2007 oi..masse godt her jo:) i begynnelsen hadde jeg mye dilla på: - salt potetgull - tyrkisk pepper - frosne grillpølser - frossen røykalaks - alt med mye salt og sånt i men nå (er 24+2): - SJOKOLADE - clementiner - hvitløk og vanli løk på maten - pommes frites - alt mulig potetgull - enda mer SJOKOLADE mmm...merkelige matvaner iallefall:)
doble Skrevet 6. januar 2007 #20 Skrevet 6. januar 2007 Har dilla på toast, pizza og hamburger... Pluss surt og salt godteri;) Akupunktøren min sa at gravide burde holde seg unnå kald drikke og isbiter... Vet egentlig ikke hvorfor...glemte å spørre...
*Angelface* Skrevet 6. januar 2007 #21 Skrevet 6. januar 2007 Kan dere skrive hva slags kjønn dere venter og...De sier jo at sure ting og sunne ting er jente, og sterke ting og usunne ting er gutt... Selv vet jeg ikke kjønn..men må ha: Kiwi Appelsin Skummamelk Dundersalt Hockeypulver Pulverheks Eple med sitronsaft Nøtter
~ms_freia~ Skrevet 6. januar 2007 #22 Skrevet 6. januar 2007 Vet ikke hva jeg venter...den lille var så sjenert på UL:p men mamma hadde dilla på salte ting når hun fikk mine 3 brødre...og med meg hadde hun dilla på søtsaker:)
Kruspersilla Skrevet 6. januar 2007 #23 Skrevet 6. januar 2007 Appelsina i lange bana her! Og druer..kan spise en pose på null komma nix!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. januar 2007 #24 Skrevet 6. januar 2007 hmm..vil ha noe rart for meg jeg å..men drikker kolosalt mye vann=)jo kaldere jo bedre..
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 6. januar 2007 #25 Skrevet 6. januar 2007 Da jeg gikk gravid med datteren min var det grønne suuuure epler, klementiner og blomkål som gjaldt!! Var helt rart, dromte og fantaserte om dette på jobb og kunne ikke vente til pausen kom.... Denne gangen er det ingen spes diller, bortsett fra alt som er usunt....er lei meg for det, for det bød meg i mot forrige gang... Blir det gutt nå da, tro??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå