Gå til innhold

Dårleg første del av svangerskapet?

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, eg driv å vurderar å slutte på p-piller, for det tar jo som regel litt tid å bli gravid. men det eg lurer på er om det er mange som har vert sjuke og dårlege den første tiden av svangerskapet og tok det lang tid før du vart gravid? For skal eg no vera så heldig å verta gravid med ein gang, er det kjipt å verta sjuk, sidan eg ikkje er ferdig å studera før i juni. Håpar på ein del svar:)

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke planer om å bli gravid, men tenkte jeg ville ta ett opphold en mnd med p-pilla fordi jeg syntes den ga en del bivirkninger og ville se om det var noe forskjell. Tok de derfor ikke etter mensen 3-7 desember. Fikk ikke mensen da jeg skulle ha den og tok flere tester 1 negativ- 3 positive, så det er ikke no tvil. Ble gravid med EN GANG! Hadde aldri trodd det ville skje så fort siden det tar så lang tid for mange etter å ha gått på p-piller.

Er ferdig med 2 år av 3 til sommeren på høyskolen.

Vi har bestemt oss for å beholde den lille og gleder oss selv om det ikke var helt etter planen.

Har litt vondt i hodet, men har ikke fått noe kvalme... enda..., er nå 5 uker på vei.

Eg vart gravid ganske kjapt etter å ha slutta på pilla, slutta i juli og vart gravid i september (men hadde ikkje moglegheit for å bli gravid den første pp sidan eg var på studietur utan mannen min...)

Eg var dåårleg... Kvalm frå morgon sein ettermiddag i seks veker, men eg klarte å gå på skulen og fullføre haustsemesteret i alle fag (fornøgd med det!) Dersom du har ein skuledag du kan leggje litt opp sjølv, slik at du ikkje MÅ vere på skulen mellom 8-16 kvar dag går det fint å vere gravid sjølv om du er dårlig.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...