Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Kan man gi biovit til barn på 12 mnd?? Hun vil ikke ha tran...
Anita&LilleMathias Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har gitt datteren min Biovit hver dag i 3 måneder. Hun er 1 år nå :-)
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 gi d-vitamin dråper istedenfor tran... biovit har ikke det om jeg husker riktig...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Bare for opplysning til Cleopatra: D-vit dråper er d-vitaminer. Det bør ikke tas i steden for tran, da det er omega 3 og omega 6 som er viktige i tranen. Barn bør få tilskudd av disse fettsyrene. Dersom du bare gir d-dråper til barnet ditt, får det ingen andre vitaminer eller mineraler, eller fettsyrer........ Kun d-vitamintillegg er litt lite. Anbefaler Eskomo3, omega3 og 3, får kjøpt på helsekost, med tutti frutti smak.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Vi gir Eskimo for Kids til gutten... Med tutifrutti... Den er namme! :-) får også en skje biovitt...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Sanasol er det samme som Biovitt... Det eneste er at Sanasol inneholder sitrus, det gjør ikke Biovitt...
brooklyn Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 gutten min ville ikke ha tran, ikke i det hele tatt. Men tran med sitron, da sier "JAAAAAAAAAA!". Han får også biovit.
Guttemamma x 3 Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 Vet ikke om Eskimo inneholder d-vitaminer, men hvis det gjør det skal du ikke gi full dose av både Eskimo og Biovit for da blir det for mye d-vitaminer.
Cat.68 Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 Sanasol inneholder både sitrus OG sukker. Det gjør ikke biovit. Anonym: Tran er et Norsk fenomen i resten av Europa ihvertfall får man rådet å gi D-vitamin. Hva jeg vet er ikke resten av folket i Europa sykere eller dummere av den grunn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå