Gå til innhold

Testen va positiv!!!!!men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte ikkje dy meg,måtte bare ta en test sjøl om eg hadde bestemt meg for å vente t over helgen...

E 2 dager over IKM idag så eg tok altså en test..

Den va svak positiv, men d va tydelig 2 streker der. test streken mørke rosa og den andre lys lys rosa..

Problemet e bare at d føles som eg ska få mensen, har skikkelig mens murring og ondt i ryggen.

Kan testen være feil?

Tørr ikkje håpe eller bli glad helt endå. De anbefalte å teste på nytt etter 48timer ved svak positiv, så eg får vente t då m å ta en ny...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei !

når jeg testa hadde jeg oxo en veldig svak strek, så jeg tok en test noen dager etterpå og da var den veldig positiv =) er nå 15 uker på vei!

mensmurringer er normalt i svangerskapet. spesielt i begynnelsen =)

gratulerer !!

Skrevet

Gratulerer du er GRAVID!!! Jeg testet svaaaakt positivt på ikm dagen og lurte litt men nå er jeg i min 14. uke.

Jeg hadde det akkurat sånn som du beskriver, mensmurringer og følte at mensen var på vei ehele tiden (følte at "noe" rant ut, men det gjorde det ikke). Har det sånn innimrellom nå også :)

Så mange grattis - lykke til med svangerskapet :)

Skrevet

Heisann! Du kan nok være sikker på at du er gravid, testen reagerer på graviditetshormon i kroppen din. Om du ikke tar noen hormoner, så bør den ikke være feil. Veldig vanlig det du kjenner nå med murring, det er et tegn på graviditet det også. Hatt det under begge mine sv.skap. GRATULERER vil jag bare si!

Skrevet

Gratulerer så mye! Ta en test igjen om noen dager med morgenurin så blir den sikkert sterkere!

Lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

Tuuuuusen takk alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!

Kan bare ikkje tro at d e sant..hihi....

Har vert gravid en gang før, og da var symptomene helt annerledes, så tenkte det måtte være feil denne gangen:)

Så blir vi vell litt tullete i håpet og vil eg tro, tør liksom ikkje bli så altfor glad i frykt for å bli skuffet igjen om dåkke skjønna..

Ska teste igjen med morgen urin om nokken daga og satser på en sterk strek då. Men d va jo ingen tvil om at d va en strek der no heller:) :) :)

Masse lykke til videre i svangerskapene dere som e gravide, håpe dåkke e komt over evt kvamle og ubehag..

Der va eg kjempe heldig sist, va litt dårlig innimellom.. håpe på d samme denne gangen!!!!

Klem fra Happy og litt engstelig

Skrevet

Må få vite hvordan det går med andre test nå da ;)

Skrevet

da jeg var gravid sist var jeg skråsikker på at det var mensen som kom... Men testen var positiv, og ingen mens kom.. Det var "bare" livmor-båndene som strakk seg...

Gratulerer så mye, du får to tette da :) Vi tilhører forresten samme klubb på dib, jeg bruker bare et annet nick her slik at ingen kjente skal vite at jeg prøver på nr 2:)

Skrevet

Så gøy då missUlv:)

Får håpe d blir to tette på deg og..

Lyst å gi meg et lite hint?hihi...

ingen som kjenner meg her inne utenom gyldenkron, så d gjør ingenting for meg. Ho kjenne meg egentlig ikkje heller, vi bare e fra samme plass:)

Blir kjempe spennende m to tette.. Tro d eller ei, men d e faktisk pappaen i huset som vil ha 2 tette. Han vil bli ferdig m baby-styret som han sier.hihi.. høres ille ut, men d e godt ment.

Får bare vente i spenning nokke daga no t eg kan teste igjen.

Lykke til videre med prøvingen.

klem

Skrevet

klart d solstråle**

ska gi en lyd m en gang eg har testet.. kryss fingre for meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...