Gå til innhold

Jeg melder ogsaa min ankomst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maatte bare vente paa SusieQ - turde ikke vaere foest, thi hi..

Deilig aa vaere her inne, kan faktisk ikke helt tro det. Hadde det ikke vaert for at flere andre kjente har hoppet over hit saa hadde jeg nok svevet i limbo noen uker foer jeg tok det store steget..

Gleder meg til jeg skal til jordmor i neste uke, haaper jeg faar hoere hjertelyden da. Mange som hoerte den i uke 13-14?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være.. Jeg fikk høre første gabg mellom 13 og 14.. :)

Skrevet

Gratulerer med vel overstatt av 1. trimester og velkommen hit!

Jeg fikk høre hjertelyden alt i uke 10. Vet ikke åssen kroppen din er formet, men er den tynn så tror jeg nok at du kommer til å hører barnet ditt.

Skrevet

Hei Sonia

Velkommen etter! Jeg har vel vært her en ukes tid nå tenker jeg, var litt sen å "flytte" over!

Skal vi prøve å dra i gang et staanger-treff for oss som har termin til sommeren snart? Det hadde vært kjekt å treffes!

Skrevet

Takk takk, for en hyggelig mottakelse :-)

Lene4021, det hadde vaert supert med et treff i Stavanger snart! Skal vi proeve oss direkte paa "BIM-treff"-siden (vet ikke om det er noe saerlig aktivitet der) og saa kanskje juni/juli/august terminklubbene? Eller blir det for mye med tre terminklubber?.. hm....

Skrevet

Jeg aner heller ikke hvor mye aktivitet det er der inne, det er helt tilfeldig når jeg er der inne og ser.

Ser jo at det er vanlig at 3 terminklubber slår seg sammen, så det er sikkert ikke dumt! Kan være at augustklubben ikke er helt modne for treff ennå, men vi kan jo invitere dem med!

Hvor hadde det vært naturlig å treffes? og hvor lenge til?

Skrevet

For min egen del hadde tidlig februar vaert ideelt, men vi kan godt proeve aa faa det til naa i januar om du vil :-) Problemet slik jeg ser det er moetested - man aner jo ikke hvor mange som evt kommer, og alle har selvfolgelig egne meninger om hvor det er hyggelig aa gaa ut. Og de fleste steder er det jo begrenset med plass. Ser ut til at mange velger et noytralt sted foerste gang (eks en pasta/pizzarestaurant) og saa er det kanskje lettere aa avtale neste treff da. Stavanger renner jo ikke akkurat over med passende plasser synes jeg. Paa La Piazza kan man ha et langbord men det er kanskje ikke saa sosialt. Dersom vi gaar paa en upopulaer tid (og naar er det??) kunne man slaatt mange bord sammen paa f.eks Sting eller Resept. Boeker og boerst blir vel for lite... Ostehuset og naboen blir vel for lite, man kan vel ikke flytte bord der? Simones blir vel for lite.. Saa har vi Peppe's saaklart.. Den kafeen i kinoen, er den stor nok? Hvor synes du?

Skrevet

kanskje vi skulle forsøke å bare treffes juli klubben første gang? Jeg tror vi er rundt 8-10 fra stavanger. Da er det mye enklere på alle måter tror jeg og vi får litt bedre kontakt med hverandre! Jeg er enig i en plass type sting, ostehuset eller på kulturhuset, der det er litt forskjellig mat og småretter å velge i. Det går jo også an å bestille bord, i alle fall på sting vet jeg! Så kan vi ha en opptelling i forkant og en av oss bestiller bord!

Hva med onsdag 7. februar kl 19:00 på Kultkafeen eller Sjoko Boco? Jeg har ikke andre barn ennå, så for meg passer det egentlig når som helst på kvelden. Vet ikke hva som er best for dem med små barn??

Skrevet

Det var en god ide aa bare holde oss til en terminklubb til aaa begynne med. Saa ser vi om det er mange som kommer. Jeg stemmer for Kultkafeen (sist jeg var paa Sjoko Boco serverte det kun kaker, men husker ikke hvorfor), men onsdager er det gravidyoga paa Athayoga som jeg skal gaa paa. Det begynner kl 18.30, saa jeg kan enten bli med hvis det er etter 20.00 eller vi kan ha det torsdag 8. februar i stedet?

Skrevet

for meg passer begge deler, så det er helt opp til deg hva som passer best og om du orker treff etter yogaen.

sjoko Boco serverer også småretter, sandwicher og salater + kjempegode kaker!

Gi meg en tilbakemelding så kan jeg sette opp et treff på treffsiden, og så må vi passe på å annonsere det på terminklubben og dytte på tråden!

Jeg gleder meg veldig til å treffe deg, kanskje vi har truffet på hverandre på tjensvolltorget siden vi nesten er naboer (du bodde på soltun-området, ikke sant? Jeg bor i Hockeysvingen!)

Skrevet

OK, hvis jeg kan velge sier jeg gjerne torsdagen kl.19.00! Vi kan godt proeve Sjoko Boco, man har sikkert spist middag likevel foer kl. 19.00 (i hvert fall spiser jeg saa fort jeg kommer hjem fra jobb om dagen, orker ikke vente et sekund lenger enn nodvendig..) og en kake og kaffe hoertes godt ut..mmmmm....

Jeg tror ellers du muligens forveksler meg med en annen, var det ikke Nattens Dronning som bor naerme deg? Jeg bor ikke langt unna jeg heller, bor over veien fra Mosvangen Camping :-))

Det skal bli kjekt aa treffes!

Skrevet

stemmer det, Jeg blander litt!

Uansett, jeg setter opp et treff for juliklubben torsdag 8. februar kl 19:00 på Sjoko Boco!

Vi snakkes da!

Skrevet

Sonia - godt aa se deg her inne! Det foeles saa utrolig bra naa aa vaere over de foerste 12 ukene. I morgen skal jeg til svangerskapskontroll hos legen, og saa til foerste kontroll med jordmor paa ABC paa onsdag. Det skal bli spennende. Haaper inderlig de proever aa finne hjertelyden. Oensker meg saa sterkt et haandfast og fysisk bevis paa at den lille vokser som den skal. Saa det blir en spennende uke for oss begge!

Skrevet

Hei SusieQ! Jeg skal også til jordmor på onsdag. Ser ut til at vi t.o.m går på kontroller på de samme dagene :-))

Håper også inderlig at jordmor vil klare å høre hjertelyden. Jeg føler meg så frisk og fin og har ikke noe særlig mage så jeg vil gjerne vite at h*n er der inne og koser seg!!

Skrevet

Velkommen hit:) dette er et koselig trimester. Jeg drar over til 3 tri i morgen:)

Skrevet

Sonia - du skal se vi to ender opp med aa foede paa samme dag...

Vi faar snakkes paa onsdag og utveksle erfaringer fra moete med jordmor. Det blir fryktelig spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...