Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg angrer ikke på navnet til gutten min, men litt på skrivemåten. Valgte å skrive Fredric med c fordi han har c i etternavnet sitt. Det så rett og slett penere ut. Noen har lurt på om det er valgt fordi det liksom skal være "finere". Men det er ikke derfor. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navnet er fint, men jeg syntes den skrivemåten gjorde et enkelt navn veldig komplisert (nesten 100% sjanse for å skrive feil om det ikke behørlig blir stavet) og det tror jeg ikke jeg ville valgt for mine barn, men det er jo opp til hver enkel! Alle som kjenner han lærer seg jo raskt skrivemåten:)

Skrevet

Fint navn! Gutten min heter også Fredrik, men med K. Han har et etternavn som begynner med C, men tenkte aldri på å bruke C i fornavnet. Men som sagt, navnet er pent :-)

Skrevet

Gutten min heter også Fredrik så jeg synes selvfølgelig det er verdens fineste navn!

Men vi tenkte på å kalle han Frederik ettersom broren min heter Erik....men da hadde han sikkert fått problemer med at manger sriver navnet feil!

Skrevet

Litt komisk, men min Fredrik er oppkalt etter broren min. Eneste forskjellen er at broren min har et fornavn, altså Fredrik i dobbeltnavn.

Skrevet

....et fornavn TIL skulle det være..

Skrevet

det var fint synes jeg,og han trenger da ikke stave det...Om han oppgir navnet engang er det jo bare å si Fredric,med c... Akkurat som di som heter Katrine eller Catrine...

Skrevet

Synes det var RÅFLOTT med c jeg......ville alltid brukt C over K, ser mye penere ut !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...