Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Jeg angrer ikke på navnet til gutten min, men litt på skrivemåten. Valgte å skrive Fredric med c fordi han har c i etternavnet sitt. Det så rett og slett penere ut. Noen har lurt på om det er valgt fordi det liksom skal være "finere". Men det er ikke derfor. Hva synes dere?
Stratos med 3 barn Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Navnet er fint, men jeg syntes den skrivemåten gjorde et enkelt navn veldig komplisert (nesten 100% sjanse for å skrive feil om det ikke behørlig blir stavet) og det tror jeg ikke jeg ville valgt for mine barn, men det er jo opp til hver enkel! Alle som kjenner han lærer seg jo raskt skrivemåten:)
To fine gutter Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Fint navn! Gutten min heter også Fredrik, men med K. Han har et etternavn som begynner med C, men tenkte aldri på å bruke C i fornavnet. Men som sagt, navnet er pent :-)
Mamma til tuppis og spira Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Gutten min heter også Fredrik så jeg synes selvfølgelig det er verdens fineste navn! Men vi tenkte på å kalle han Frederik ettersom broren min heter Erik....men da hadde han sikkert fått problemer med at manger sriver navnet feil!
To fine gutter Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Litt komisk, men min Fredrik er oppkalt etter broren min. Eneste forskjellen er at broren min har et fornavn, altså Fredrik i dobbeltnavn.
2 Hærligheter! Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 det var fint synes jeg,og han trenger da ikke stave det...Om han oppgir navnet engang er det jo bare å si Fredric,med c... Akkurat som di som heter Katrine eller Catrine...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Synes det var RÅFLOTT med c jeg......ville alltid brukt C over K, ser mye penere ut !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå