Gå til innhold

Forslag til bil for 6 personer...?

Anita65

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Vi fikk barn nr.fire i febraur i fjor og kjøpte oss da en Volkswagen Sharan 7-seter. Den er helt grei og den er praktisk siden man kan ta ut og sette inn seter omtrent som man ønsker. Vi har tre seter midt i og ett bak pr.i dag, og det gir plass til vogna på den ene siden bak. På sikt tror jeg faktisk vi kommer til å kjøre to seter i midten og to seter bak og frigjøre midtgangen slik at ungene ikke sitter så trangt.

Vi kjøpte en Nissan Serena. Den har 8 seter, 3 i midten og 3 bak. Bak er setene delt i to deler, og begge kan brettes opp til siden. Så det går fint ann å bare ha den ene nede og den andre oppe. Vi kjøpte bilen i høst, det var 1996 modell, så den er gammel. Men den kostet bare 40.000. Så trenger vi ikke være bekymret for at ungene skal lage merke i sete, osv, siden den er såpass gammel.

Åssen er driften på en brukt Wv i forhold til en toyota?? Man ønsker jo at en bil skal kunne kjøres i et-to år uten utallige kostbare reparasjoner.... sånn sett har jeg det også for meg at Toyota er DEN mest driftsikre bruktbilen!!! ..... Men står Wv egentlig tilbake for toyota??

Noen som vet?

• 3 uker senere...

Annonse

Hei. Vi har fire barn(tre fastboende).

Vi venter nå tvillinger,så da blir det seks

stk noen ganger.

Vi har heldigvis en Chevrolet Starkraft

9 seter. Den er det god plass i da.

Dette er en 93 mod diesel å pris ligger

på rundt 100 tusen. Dette er en bil jeg kan anbefale på det sterkeste. Kjempe bil som har både komfort å plass nok.

Heisann..

Vi har nettopp kjøpt oss ny bil da vi venter vårt 3.barn på august. Det er en Peugeot 307 sw og den er en 5-seter men er registrert for 7... mange muligheter i denne bilen, da hvert enkelt baksete kan justeres individuellt frem og tilbake og kan taes lett ut og settes helt bak...super bil og kan anbefales til alle familier...

MVH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...