Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vel veldig individuelt, men hvordan er det med dere?? =)

Min har ikke kommet ut enda, er 30+3 uker. Men ser ut som den kan komme nå om ikke så lenge.

Videoannonse
Annonse
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

For å si det slik, min kom ikke med 1mann. Og nå er e 37uker på vei med et veeeldig forhøya sfmål, og den kommer bare "ut" når jenta mi ligger rett bak navlen=) Så er ikke hos alle den kommer ut=)

Skrevet

min er kommet halveis ut nå,oppe liksom...er 28+6, hehe :)

Skrevet

Er 39+4 i dag, og min har ikke poppet helt ut... Nesten, bare...

Skrevet

Min er litt mindre dyp enn før! Men langt ifra poppet ut.. Selv om magen begynner å bli svær :o) Er 30+6

Skrevet

jeg er i uke 38 og den har ikke poppet ut enda,men fra og ha dyp navel til vanlig må jeg få si den har blit veeldig liten:S

Skrevet

Jeg er på overtid, og min har ikke kommet ut...men er litt mindre dyp enn til vanlig selvfølgelig!

Skrevet

Min e å mindre djup enn vanlig, rart å se. E 28+1

Skrevet

Min er ikke poppet, ser ikke ut som den kommer ut heller. er 38 uker

Skrevet

Veldig forskjellig. Med mine gutter kom den aldri ut..... Denne gangen kom den ut da jeg hadde 1 1/2 uke igjen til termin ;o)))

Skrevet

hei!

jeg er 30+3 i dag og for ca 2 uker siden begynte navlen å poppe utover. den er litt skjev, ikke hele navlen har poppet skikkelig ut enda men det kommer vel. :)

Skrevet

Min navle poppet ut veldig tidlig. Jeg mener det var tilogmed før uke 20.... Så det er veldig individuelt.

Skrevet

Min poppet ut rundt uke 20.

Er 29+6 nå, og den stikker så fint ut at :)

Skrevet

min kom heldigvis aldri med nr 1, er i uke 33 nå, og ingen tegn på at den har tenkt å gjøre det nå heller!

Skrevet

Min poppet ikke ut i det hele tatt i første svangerskap, ble heller et avlangt hull.. Er nå i uke 29 og den popper halveis ut, synes ikke dette er noe pent, sees veldig godt gjennom tøyet...

Skrevet

har 9 dager igjen, ikke i nærheten av å poppe ut (kan putte halve ytterste ledd på lillefingeren inn. Måtte bare sjekke det akkurat nå... hihi), men så var den dyp fra før. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...