Gå til innhold

hvor på magen kjenner du bevegelse?

Anbefalte innlegg

jeg kjenner det rett under navelen.. ca på midten.

men i går var vi å så james bond på kino og plutselig mens det var mye action på skjermen så ble det veldig livlig i magen også... han sparket til kraftig noen cm over navelen, tror han må ha snudd seg rundt:) opp ned altså..

synes det er så koselig at det begynner å bli litt tak i sparkene:) er liksom ingen tvil hva det er lenger:)

klem

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kjenner også mye bevegelse rett under navlen! Også på hver side av magen. Ganske rart å kjenne liv, spesielt siden det tok ganske lang tid før jeg merket noe. Fikk beskjed av jordmor at morkaken ligger foran på magen så det ville ta en stund før jeg kjente noe. Men de to siste ukene har jeg kjent noe hver dag, helst om kvelden og nettene. Men de siste to dagene merker jeg noe hver gang jeg slapper av! Herlig!

Klem Heidi

Ej he kjent masse liv i fleire uker.. kjente først i uke 16.. Tidlig til førstegangs kanskje... No sparka det fleire plassa samtidig, kjennes ut som han strekker seg, kaster seg bak.. Sparka masse over navlen, nesten opp med ribbebeina, på begge sider og nede på magen, så det e en sterk og livlig krabat.. =o) No buler det faktisk ut oxo, ser godt på magen når han sparker skikkelig.. hihi, kjempegøy!

Hos meg er det bevegelse både her og der, masse liv på begge sidene av navelen, og ikke minst over navelen! Her om dagen holdt jeg hånda mi under brystet på høyre side, da "dundra" den lille til slik at hånda mi flytta seg!! Det er det kraftigste sparket jeg har opplevd til nå, det var skikkelig spesielt! Men huden er jo tynnere lengre opp så det kjennes mye bedre der. Ellers så er det mange typer forskjellige bevegelser, noen er mer "dumpe" , mens andre føles som små sprell, kjempegøy!!! Og sparkene blir jo bare kraftigere og kraftigere... Er nå i uke 28:) Nå er dette mitt første svangerskap så jeg har ingenting å sammenligne med, men føler at den lille der inne er forholdsvis rolig, men h*n sover jo mye der inne...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...