Gå til innhold

Uff! Er så dritt lei...

Anbefalte innlegg

.... Av å vente på forlovelsesringene våre...

Saken er at jeg har tenkt å fri til sambo og hadde håpet på å gjøre det i helga, men ser ut til at jeg må vente til neste helg igjen...

Er såå lei meg...Håper han sier ja, men noe i meg tror han kommer til å si nei... Hva skal jeg da gjøre? Vet jeg elsker han og at han elsker meg, men ville jo tro at det er mer ansvar å være pappa enn en ektemann...

Vi har vært sammen i 6 år nå... Bodd sammen i 5... og har en herlig sønn på 3 sammen..=o)

Måtte syte litt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7659332-uff-er-s%C3%A5-dritt-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

slutt med sytinga.

for neste helg skal du forlove deg :D

og så herlig og god som du er, så er jeg sikker på at han svarer ja :D

dette går så bra babycakes, du er megatøff!!

det er jo sånn, at når mannfolka ikke får ut finger`n selv, så må vi ta ansvar. he he

er så utrolig glad på dine vegne :D

inspirerer meg nesten til å gjøre det samme selv. selv om jegvet at sambo har planer om å fri.

*han klarer ikke å holde kjeft i fylla* he he

men han venter på å få lagt vekk penger uten at jeg merker det. hi hi

Hehehe...

Trodde du skulle starte nå kjefte på meg jeg...hihi....

Ja, håper jo da... Gruer meg no enormt da...

Så gøy at han har tenkt å fri da...=o)

Ikke lett å lure unna flere tusen kr og får en hel haug med spm...

Klem til deg snuppa.=o)

hvor lenge må du vente på forlovelsesringene? litt utenom dine bekymringer..sorry..lurer bare på hvor lang tid det tar =)

neste helg er en fin helg vettu =)

det syns jeg hverfall, for da skal jeg prøve så godt jeg kan å treffe el! den er noen dager etter den helgen, men da er samboern vekk ;o)

Tror du kan slappe helt av, e ganske sikker på at han komme t å bli jublende glad og si ja..

Men vi jenter bekymrer oss for alt, og e ganske flinke t å se for oss d verste som kan skje..

Og når du i tilleg må vente på ringene og ventetiden blir lengre enn ventet blir du mer usikker..akkurat d hadde eg blitt og..

Men eg tror mannen komme t å bli så overrasket og rørt over at du har gjort så masse for han og vil dele resten av livet med han, og at han sier ja tror eg ikkje d e tvil om!:)

Masse lykke til.Håpe dåkke får en vidunderlig forlovelses dag. Kose deg masse

Takk takk jenter...

Kjenner jeg blir litt mindre usikker nå..=o)

Ringene har frist til den 14/1 men det er en søndag...Bestilte de den22/12... Men man kan jo alltids håpe på litt før...

Hun i butikke sa de kunne komme i morgen, men tviler på det...Så det blir nok til neste helg... Kanskje den dagen jeg får dem...=o)

klem

Annonse

hmm..det er ca tre ukers ventetid det.

grunnen til at jeg lurer er fordi samboeren min har bestillt gave til meg til jul og dette gjorde han uka før jul.

han sa det var tre uker før gaven min var "ferdig"..men jeg fikk ikke vite hva det var...

jeg spurte om det var klær, reise, om det luktet noe, om jeg kunne bruke det osv..men de tre første svarte han nei på.

vi er ikke forlova, så kanskje det er det jeg får i gave da! åå..nå ble jeg spent her!

ønsker deg masse masse lykke til!!!!!!

det går helt sikkert fin!

klem

Turbotrollet:

Skal komme med oppdatering etter, og kanskje prøve på Live frieri..=o) hihi

miss_chica:

Ja, kan nok hende det er ringer han har kjøpt, men tror det tar lenger tid hvis man får med stener i enn uten stener...

Bestilte min den 22/12, og hadde håpet å få dem før... ser nok ikke sånn ut nei...

Spennende da,=o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...