Gå til innhold

Hvor stor er magene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fine maver dere har begge to. Gleder meg til min begynner å syntes bedre. Jeg er i uke 20, og har fått litt mage, ser det hvis man vet det. Men det kan jo plutselig komme. Jeg stresser ikke med det. Den blir vel tidsnok stor tenker jeg. :) Iallfall ser det sånn ut på dere :)

Skrevet

Har lagt ut mage bilder under våre album siste tror jeg var 22+1..er nå 23+5

Skrevet

Jeg er vel litt mindre enn deg misa, er i dag 14+4, men venter tvillinger da!

Skrevet

Oi... Du var stor. Jeg er like langt som deg, og har halvparten så liten mage...

Venter gutt.

*linda*

Skrevet

misa 05.04.07 Jeg har termin 1 april men magenmin er noe mindre.. har jordmor sagt at du har stor mage? SSF mål uke 25+5 hos meg var 22 cm.. det var gj.snitt sa jordmor-- Hvilke SF mål hadde du eller har?

Skrevet

Misa: magen din lignet egentlig litt på min. jeg er i uke 27 og har ikke målt noe symfyse ennå.

Skrevet

jeg skal til jordmor på mandag. Var hos jordmor sist i uke 23 eller 24. Jeg ligger akkurat på kurven og det har jeg gjort hele tiden. litt spent nå siden jeg har blitt så stor, men jeg koser meg bare med magen og kanskje litt for mye søtsaker? ;o)

hehe.. alt i alt gått opp 8 kg, så.. huff :-p

Skrevet

ja da leder jeg godt på deg ang kg;) hehe. jeg venter forresten også jente.

Skrevet

Vi kan jo ta magemål med målebånd? Hvis jeg bare finner mitt så.. Skal vi si at vi måler akkurat over navlen da, det er vel der magen er størst?

Skrevet

Jeg satt her å kikka på magene deres. Og jeg sammenligner meg med Misa sin mage. Min er omtrent like stor. Men jeg er i uke 19+2. Heh.. Nå har ikke jeg målt SF-mål på ein stund. Men har fått spørsmål flere ganger om jeg venter flere enn èn og om babyen er over normale mål. Men beibien er faktisk mindre enn hva den skal være, ble jo satt tilbake. Venter jente. Men jeg er kort da, bare 1,57 høy, så mulig grunnen ligger der da..

Koser meg med magen jeg da, og er kjempestolt!=)

Skrevet

kan klikke på nicket mitt så ser dere bilder..hadde sf mål i uke 18 på 21...nå er jeg 20+1...skal til jm til onsdag,blir spennende å se måla da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...