Nela Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Hei! Har nettopp lest igjennom uke 2 skravletråden og ser at du lurer på om andre har ømme pupper så tidlig. Jeg får alltid ømme pupper etter el. Har kommet frem til min egen teori på det da, hehe. Vet ikke om det er bare det, men jeg tror det kommer av at progesteronproduksjonen går ganske mye opp etter el. Progesteron stimulerer vekst av melkekjertler (står det i fysiologiboka mi) Siden puppene mine aldri er ømme ellers og blir veldig ømme etter el tror jeg at dette er grunnen. Har vært på pernille.info og sett på hormonkurven der også. Hadde en tidlig sa i slutten av november og el testet siden jeg har hørt at syklusen kan bli litt lang etter sa. Hadde nesten gitt opp da jeg nærmet meg dag 30, men fortsatte testinga siden puppene mine ikke var ømme. På dag 30 ble el testen positiv og et par dager etter ble puppene ømme. Så for meg fungerer egentlig ømme pupper som et tegn på at el har vært. Oi, det ble litt lengere enn jeg hadde tenkt, men måtte bare få fram teorien min:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 hallo!! ja,i teorien kan jo puppene bli ømme rett etter el,men utenom forrige mnd så har jeg ikke pleid å kjenne det så tidlig. 6-7 dager før har jeg pleid å kjenne det,men ser ut til at det er en ny greie hos meg. da slipper jeg unna enda et symptom...hehe. blir spennende å se om de blir ømme så tidlig neste mnd også. klem:-)
Nela Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2007 Hmm.. Hvis du aldri har kjent det så tidlig før, så høres det jo ut som en eller annen forandring i hormonene da.. Får håpe det er en positiv forandring! Klem:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 ja,får håpe det er noe nytte i det! er veldig upraktisk når man spiller håndball.... får jo fort en albue borti da,og det er ikke særlig godt...hehe
Nela Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2007 Ja, det er vel ganske upraktisk da. Hehe, husker når puppene begynte å vokse i puberteten. Var jo så redd for at noen skulle komme borti dem, og gutta skulle hele tida plage jentene med å ta på dem. Huff, er glad for at de dagene er over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå