Gå til innhold

Kjøpe brukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe brukt, men jeg er så usikker på om jeg skal tørre. Som regel er det ingen i nærheten som selger den vognen jeg vil ha, så da må den sendes, og jeg må kjøpe en brukt vogn jeg ikke har sett... Det kan være skummelt, i og med at vognene ligger på 4000-5000 brukt... (emmaljunga edge duo, brukt i 1-2 år)

Andre som har kjøpt brukte vogner og føler at de har kjøpt katta i sekken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt brukt bagvogn og tror ikke jeg har kjøpt katta i sekken. Ser ikke sånn ut enda, hvertfall ;-) Men nå var ikke den altfor dyr. Litt over 1000. Men dersom du bruker Payex eller FINN betalingsgaranti går ikke pengene fra din konto før du har mottatt varen og hatt mulighet til å sjekke at alt er ok.

Skrevet

hvor bor du?jeg har en 2006 emmaljunga edge duo,brukt i 2 mnd til salgs. bor i ullensaker.

Skrevet

Vi kjøpte først en splitter ny, dyr og fin 3-hjuling. Etter en stund var vi ikke sååå førnøyde lenger. Blandt annet pga liten plass under vogna, 1 melk og 1 brød og så var det fullt... Kjøpte en standard 4-hjuling brukt på finn.no og prøvde den en stund. Det var et enkelt valg! Vi solgte den dyre 3-hjulingen ;) Har ikke angret 1 sekund. Hadde jeg visst hvor mye bra barneutstyr man kunne få kjøpt brukt da jeg gikk gravid, så hadde vi spart masse penger og vært minst like fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...