-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 hei=) er ny både her inne og fersk i "faget", har prøvd å bli gravid siden september.. det jeg nå lurer på er... hadde EL i slutten av forje uka, etter samleie i går fikk jeg litt "blo/brun utflod" på papiret, mens jeg i dag fikk små smerter nederst i magen og fikk litt mere blod på papiret enn i går, men det var liksom bare det, ikke noe mere og nå er det over. Venter tanta før sist i neste uke. kan dette være festeblødning? er det eventuelt positivt eller negativt? kan lite om slike ting, håper bare at jeg kan bli gravid snart=)
melkekua™ Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Hei! 1) kan ha vært en festeblødning, og det er positivt ) 2) kan være at det gikk litt hardt for seg når dere hadde sex, slik at et blodkar bristet. 3) det kan være oppstarten til tr, kanskje hun kommer før tiden. Håper mulighet nummer 1 ;o) Lykke til med testing når den tid kommer!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 takk for svaret, håper og det er nr 1:) tr har aldri kommet før tiden før,allti presis, men denne gangen håper jeg hun ikke kommer i det hel å det store:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå